علی عسگری:احتمال برگشت فرهادکاظمی به سیاه جامگان ضعیف است

بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: با توجه به وضعیت بد مالی که در باشگاه سیاه جامگان حاکم است احتمال بازگشت فرهاد کاظمی به تمرینات تیم ضعیف است.

حمیدرضا علی عسگری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره وضعیت فعلی تیم سیاه جامگان اظهار کرد: هم اکنون در تهران به سر می برم مشخص نیست چه زمانی تمرینات تیم آغاز خواهد شد.

وی درباره اینکه اگر فرهاد کاظمی از این تیم برود در آن صورت چه تصمیمی را اتخاذ خواهد کرد، گفت: با توجه به اینکه در آغاز فصل از چهار تیم لیگ برتری پیشنهاد همکاری دریافت کرده بودم، اما به دلیل حضور فرهاد کاظمی در راس کادر فنی این تیم به تمام پیشنهادات پاسخ منفی دادم تصمیم گرفتم فوتبالم را در این تیم دنبال کنم. اکنون هم دوست دارم چیزهای بیشتری از وی یاد بگیرم اما با توجه به شرایطی که در باشگاه حاکم است احتمال بازگشت فرهاد کاظمی به تمرینات تیم ضعیف است.

علی عسگری درخصوص بازی بعدی این تیم با استقلال تهران پاسخ داد: اکنون دراین مورد نمی توانم جواب قانع کننده ای به شما بدهم.

بازیکن سابق تیم پرسپولیس درمورد مشکلات شدید مالی این باشگاه خاطر نشان کرد: این مسائل می‌تواند بر روند کار تیم ما تأثیرگذار باشد. ما در این مدت بدقولی زیاد دیدیم، اما امیدوارم مشکلات مالی‌مان در آینده‌ای نزدیک برطرف شود.  هرچند که همین مشکلات باعث شده تا فرهاد کاظمی دیگر صبرش تمام شود.

علی‌عسگر با اشاره به کناره‌گیری سیاه‌جامگان از رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: با این مشکلات و وضعیت سخت مالی که در تیم سیاه‌جامگان حاکم است، شرکت در جام حذفی مفهومی ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار