دهقانی: مسئولان باشگاه خواستار ماندن کاظمی در سیاه جامگان هستند

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: تمام مسئولان باشگاه سیاه جامگان به دنبال این هستند تا هر طور شده قبل از آمدن فرهاد کاظمی به مشهد، مشکلات مالی این تیم را برطرف کنند.

عباس دهقانی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره وضعیت فعلی تیم سیاه جامگان اظهار کرد: تمرینات تیم فوتبال سیاه جامگان از دیروز با دستور فرهاد کاظمی زیر نظر من و شفیعی آغاز شده است، تا خود ایشان روز جمعه به مشهد سفر کنند، جلسه ای را با مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره ترتیب دهند تا مشکل باشگاه را با آنها در میان بگذارد تا برای مشخص شدن ادامه فعالیتش در تیم سیاه جامگان تصمیم نهایی گرفته شود.

وی ادامه داد: تمام مسئولان باشگاه به دنبال این هستند تا هر طور شده قبل از آمدن فرهاد کاظمی به مشهد، مشکلات مالی این تیم را برطرف کنند تا سرمربی تیم با خیالی راحت بازیکنان را آماده بازی با استقلال در هفته هشتم لیگ برتر کند.

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان در مورد احضار شدن رویانیان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تاکید کرد: با توجه به اینکه در جریان این موضوع قرار ندارم نمیتوانم دراین مورد به شما جوابی بدم.

وی درپاسخ به این سوال که شایعه شده بود در تمرینات تیم سیاه جامگان بازیکنان زیادی به دلیل مشکلات مالی شرکت نکرده بودند، پاسخ داد: چنین چیزی صحت ندارد تنها حمید علی عسگری آن هم با توجه به هماهنگی که از قبل با کادر فنی انجام داده بود، در تمرینات شرکت نداشت بقیه نفرات با انگیزه فراوان در تمرینات تیم حضور داشتند.

دهقانی در پایان درمورد بازی این تیم با استقلال در هفته هشتم لیگ برتر خاطر نشان کرد:تمام سعی مان براین است که بتوانیم انگیزه از دست رفته بازیکنان را به آنها برگردانیم تا در بازی با استقلال با قدرت ظاهر شوند. از امتیاز میزبانی خودمان به نحو احسن استفاده کنیم تا در این دیدار سخت و دشوار بتوانیم مقابل هواداران خودمان این تیم پر طرفدار پایتخت را شکست دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار