روزهای دشوار در انتظار مشهدی ها / تیم سیاه جامگان همچنان در وضعیت قرمز

تیم سیاه جامگان همچنان در وضعیت بحرانی به سر می برد و مشخص نیست چه زمانی مشکلات این تیم حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم سیاه جامگان مشهد که هدایت آن را فرهاد کاظمی بر عهده دارد، همچنان در بحران مالی به سر می‌برد. طی روزهای گذشته غیبت کاظمی سر تمرینات تیم باعث شد تا مشکلات حاد مالی این تیم رسانه‌ای شود اما حتی با غیبت‌های کاظمی هم ظاهراً مشکل مالی این تیم حل نشده است و همچنان سیاه جامگان پرداختی به بازیکنان و کادرفنی نداشته است. این در حالی است که این تیم برعکس سال گذشته نتایج بهتری گرفته و بالاتر از خیلی از تیم‌های مطرح در رده ششم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

از طرفی به دلیل مشکلات شدید مالی که در این چند وقت و بعد بازی مقابل تراکتورسازی گریبانگیر این تیم مشهدی شده است تا جاییکه از شرکت در جام حذفی و دیدار مقابل شهرداری ماهشهر انصراف داد تا شاید با شرکت نکردن در این رقابت ها نیمی از بدهی هایش کاسته شود. اما انگار قرار نیست اتفاق خاصی در این زمینه رخ دهد و سعی تلاش مدیر عامل و مالک این تیم بی نتیجه مانده است، تمام این عوامل سبب شده تا روزهای دشواری در انتظار مشکی و قرمز پوشان مشهدی در ادامه لیگ شانزدهم باشد.

گفتنی است تیم سیاه جامگان هم اکنون با کسب 9 امتیاز در رده ششم لیگ برتر فوتبال کشورمان قرار دارد و قرار است در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشورمان در روز 24 مهر ماه در ورزشگاه ثامن الائمه به مصاف تیم فوتبال استقلال تهران برود.

رویانیان: امیدوارم مشکلات مالی سیاه جامگان برطرف شود

محمدرضا رویانیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مشکلات مالی این تیم اظهار کرد: امیدوارم مسئولان سازمان لیگ انتظارات باشگاه ها را برآورده کنند، تا دیگر هیچ یک از تیم های لیگ برتری در آینده با مشکل مالی روبرو نشوند.

وی در خصوص  تحریم تمرین سیاه جامگان از سوی چند بازیکن این تیم، گفت: هیچ بازیکنی تمرین سیاه جامگان را تحریم نکرده است. چند بازیکن در تمرین ما غیبت داشتندکه بعد از تمرین امروز جلسه ای با آنها برگزار خواهیم کرد.

رویانیان در پایان در مورد اینکه چه کسانی جایگزین احتمالی فرهاد کاظمی در این تیم خواهند بود، تاکید کرد: اولین و آخرین گزینه ما برای سرمربی گری تیم سیاه جامگان در ادامه لیگ شانزدهم خود فرهاد کاظمی است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار