عباسی: سازمان لیگ ، سیاه جامگان را نابود کرد / تعطیلی لیگ برتر زشت و خنده دار است

مالک تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: تعطیلی لیگ برتر به ضرر تمام تیم ها است و اینکه پس از هر سه بازی یک ماه مسابقات تعطیل شود زشت و به نوعی خنده دار است.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره مشکلات مالی سیاه‌جامگان اظهار کرد: خودم را درگیر فوتبال نمی‌کنم و همه مسائل باشگاه را به پسرم واگذار کرده‌ام. متاسفانه در فوتبال ما مشکلاتی وجود دارد که به مسئولان ذی ربط برمی‌گردد.

وی ادامه داد:‌ وضعیت حامی مالی باشگاه هم اکنون نامشخص است در حالی که ما نزدیک به یک میلیارد تومان روی پرداخت حامی مالی حساب کرده بودیم اما به علت بی تدبیری مسئولان سازمان لیگ از بین رفت، ما با این قرارداد می توانستیم حداقل ده درصد مبالغ بازیکنان را در این فصل پرداخت کنیم.

عباسی در مورد اینکه تاکنون چند درصد مبالغ بازیکنان این تیم پرداخت شده است،پاسخ داد: تاکنون نزدیک به 15 درصد مبلغ قرارداد به حساب بازیکنان واریز شده است.

مالک تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: معتقدم که مسئولان تمایلی به همکاری با بخش خصوصی ندارند و قصد ندارند که تیم های به صورت خصوصی اداره شوند، واگذاری باشگاه ها به بخش خصوصی فساد در فوتبال را از بین می برد اما مسئولان راهکاری برای حل این معضل ندارند.

وی درپاسخ به این سوال که چه زمانی ورزشگاه امام رضا(ع) آماده بهره برداری می شود، افزود: این ورزشگاه اکنون آماده بهره برداری است اما تصمیم گیری در رابطه با اینکه بازی های خودمان را در ورزشگاه امام رضا برگزار کنیم به عهده آستان قدس رضوی است اما به طور حتم این استادیوم تا بعد از ماه محرم و صفر به هیچ وجه افتتاح نخواهد شد.

عباسی درباره اینکه شایعه شده فرهادکاظمی قصد جدایی از این تیم را دارد، بیان کرد: سرمربی تیم حق دارد نسبت به مشکلات باشگاه و پرداخت نشدن حقوق کادر فنی و بازیکنان گله مند باشد، با توجه به قراردادی که با حامی مالی به امضا رسانده بودیم قراربود تا این تاریخ نزدیک به 700، 800 میلیون تومان به حساب باشگاه پول واریز کند، اما به طور ناگهانی به دلیلمخالفت سازمان لیگ، لغو می شود. تمام این عوامل که مقصرش سازمان لیگ است، باعث می شود تا باشگاه با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم کند.

مالک باشگاه سیاه جامگان در مورد گزینه های این باشگاه در صورت جدایی فرهاد کاظمی گفت: امیدوارم فرهاد کاظمی در سیاه جامگان بماند ما گزینه خاصی برای جانشینی وی نداریم.

وی در مورد کناره‌گیری این باشگاه از جام حذفی گفت: تنها هدف باشگاه سیاه جامگان از حضور در مسابقات جام حذفی انجام بازی های دوستانه بود، اما با توجه به مشکلات شدید مالی احتمال انصراف تیم ما از این رقابت ها زیاد است ، البته هنوز این مسئله قطعی نشده است و باید منتظر باشیم در آینده چه تصمیمی از طرف سرمربی تیم  گرفته خواهدشد.

مالک تیم فوتبال سیاه جامگان با اشاره به تعطیلات مکرر لیگ برتر اظهار کرد: تعطیلی لیگ برتر به ضرر تمام تیم ها است و اینکه پس از هر سه بازی یک ماه مسابقات تعطیل شود زشت و به نوعی خنده دار است، در این صورت بازیکنان و مربیان کار سختی برای آماده سازی دارند.

عباسی درباره اینکه در صورت پرداخت نشدن مطالبات باشگاه سیاه جامگان از سوی سازمان لیگ ، آیا در بازی مقابل استقلال تهران به میدان می روند یا خیر، توضیح داد: مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره در این خصوص تصمیم گیرنده هستند و به طور حتم به پرداخت نشدن مطالبات واکنش نشان می دهند.با این وجود امیدوارم تیم ملی در بازی مقابل کره و ازبکستان نتیجه بگیرد چرا که آقایان تمام باشگاه ها را فدای تیم ملی کردند ، من دعا می کنم همان گونه که بازیکنان تیم ملی نوجوانان و تیم ملی فوتسال از کیان ورزش ایران دفاع کردند شاگردان کی روش هم ، از دو بازی در راه جام جهانی سربلند بیرون بیایند. اگر نتوانیم مقابل کره جنوبی و ازبکستان نتیجه مطلوب را بگیریم به غرور فوتبال ملی لطمه وارد می شود.

وی درخصوص انتخاب آخرین عضو هیئت مدیره باشگاه سیاه جامگان تصریح کرد: این موضوع ظرف 10 یا 15 روز آینده مشخص می شود، امیدوارم فرد لایقی به این سمت انتخاب شود.


انتهای پیام/



 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار