نمایشگاه عکس با عنوان "کارنامه " در محل گالری هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان نمایشگاه عکس با عنوان "کارنامه " در محل گالری هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره) با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان و معاونت آموزش دوره های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی زنجان برپا شده است.

در این نمایشگاه که توسط حمیدرضا بازرگانی به عنوان مدرس هنرجویان رشته عکاسی جهاد دانشگاهی افتتاح گردید ، بیش از ۴۴ اثر در قالب رنگی و سیاه و سفید و همچنین مونو کروم در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است

مضمون برخی از آثار ارائه شده در این نمایشگاه به نهاد خانواده مرتبط می باشد . برخی از آثار دیگر نیز در ژانر عکاسی طبیعت و معماری می باشد.

حمیدرضا بازرگانی در حاشیه مراسم گشایش نمایشگاه عکس "کارنامه " خطاب به هنرجویان و هنرمندان جوان اظهار کرد: بی تردید برای رشد و تعالی در عرصه هنر و پرواز در آسمان معرفت ،هنرمند مصمم به خلق آثار تاثیر گذار و ارزشمند باشد ،در قدم اول باید از آفت غرور و گرفتار شدن در دام پرداختن به حاشیه پرهیز کند.

گفتنی است : حمیدرضا بازرگانی با سابقه ی بیش از ۲۵ سال در عرصه ی عکاسی و فیلم سازی دارای عناوین برتر بین المللی در بیش از ۲۰ فستیوال عکاسی و بیش از ۱۰۰ عنوان برتر در فستیوال های ملی و منطقه ای است. وی در حال حاضر مدرس هنر عکاسی در مراکز معتبر آموزشی و هنری است.

قابل ذکر است این نمایشگاه تا ۱۰ مهر ماه سال جاری از ساعت ۱۷ الی ۲۰ برای بازدید علاقه مندان دایر است.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.