مدیر روابط عمومی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی علیه السلام از برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر به مناسبت هفته دفاع مقدس در این آستان خبر داد.

محمد نساج بیدگلی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: در این نمایشگاه عکس های دوران دفاع مقدس، وسایل مکشوفه و جمع آوری شده از شهیدان، تصاویر 720 شهید شهرستان آران و بیدگل، نمودار و شاخص جنگ تحمیلی به تفکیک عملیات در قالب تصویر و وصیت نامه شهدا در معرض دید عموم قرار گرفته است.
به گفته وی، آثار این نمایشگاه  صحنه های شجاعت و ایثارگری رزمندگان اسلام را با هدف آشنایی جوانان با رویدادهای دوران دفاع مقدس و تلاش برای دفاع از تمامیت ارضی جمهوری اسلامی در برابر ابرقدرتهای شرق و غرب به تداعی می کند.
وی، افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، آزادگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر زورگویی دشمنان برای نسل امروز از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.
به گفته وی،فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس ارزش های پایداری، ایثار و ایمان به خد درجامعه نهادینه و همواره از نسلی به نسل دیگر منتقل می کند.
مدیر روابط عمومی آستان حضرت محمد هلال بن علی (ع) تصریح کرد: در فضای کنونی که جنگ نرم دشمن علیه انقلاب اسلامی جریان دارد، انتقال ارزشها و دستاوردهای دوران دفاع مقدس به جوانان می تواند توطئه دشمن را خنثی کند.
نساج بیدگلی، اظهارداشت: این نمایشگاه با همکاری پادگان موشکی شهید کبریایی آران و بیدگل در محل شبستان آیت الله عاملی (ره) گشایش یافته است و با توجه به مناسبت های ملی و مذهبی در هفته جاری و استقبال زائران و مجاوران آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع)،  تا 9 مهر ماه دایر  دایر است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار