رئیس شورای اجرایی حزب‌الله با اشاره به اهمیت بازداشت یکی از سرکردگان خطرناک داعش به دست ارتش این کشور، آن را دستاوردی بزرگ خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی العهد لبنان، "هاشم صفی الدین" رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت، دستاورد بزرگ امنیتی ارتش لبنان در چند روز پیش که در آن یکی از فرماندهان خطرناک داعش در اردوگاه عین الحلوه بازداشت شد، دستاوردی بزرگ است که همه مناطق لبنان را از فاجعه تروریسم دور ساخت، از این رو این اقدام مستلزم آن است تا همه ما به فرماندهان، افسران و سربازان ارتش لبنان و همه کسانی که در سکوت برای پیروزی این عملیات منحصر به فرد و پیچیده امنیتی اقدام کردند ادای احترام کنیم.

وی افزود این عملیات نشان می دهد ارتش لبنان برای حمایت کشور در برابر این خطر واقعی که با آن مواجه است می تواند عملیات مهم و بزرگ را اجرا کند.

صفی الدین تصریح کرد، لبنان با کمک ارتش و همه دستگاه های امنیتی خود و همچنین با حمایت مقاومت و فداکاری ها توانست در برابر خطر تروریسم تکفیری حفظ شود.

رئیس شورای اجرایی حزب الله در دیدار با کمیته های محلی برگزاری آیین های عاشورایی در شهر صور تاکید کرد: در صورتی که ارتش لبنان به طور مناسب حمایت شود و در مبارزه با تروریسم و تکفیری ها آزاد باشد، می تواند دستاوردهای بسیاری را برای وطنمان محقق سازد، در گذشته درباره این موضوع صحبت کردیم و همیشه بر این مساله تاکید می کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار