صفی الدین: آمریکا درصدد تحمیل سیاست هایش در منطقه است

رئیس شورای اجرائی حزب الله لبنان تاکید کرد: آمریکا می خواهد سیاست هایش را بر خلاف واقعیت های میدانی منطقه تحمیل کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفی الدین که روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت شهید «علی حسن کورانی» در شهرک یاطر در جنوب لبنان سخن می گفت، اظهارداشت: هنگامی که آمریکا از میز مذاکرات فرار می کند بهترین دلیل است که برگ برنده قوی در میدان نبرد در اختیار ندارد تا بتواند از آن در مذاکرات استفاده کند بنابراین درصدد وقت کشی است اما روسیه به شدت خواستار مذاکرات و راه حل سیاسی است.

وی گفت:آمریکائی ها و سعودی ها با وجود اقداماتی که برای حمایت از گروه های تروریستی تکفیری انجام می دهند اما هرگز نمی توانند به آنها اعتماد و اطمینان کنند زیرا این گروه ها با نام های مختلف و با وجود سلاح ها و تجربه ها همواره شکست خورده اند.

رئیس شورای اجرائی حزب الله تاکید کرد: بنابر این آمریکا می خواهد سیاست هائی را بر عکس واقعیت های میدانی تحمیل کند و آن را پیشتر در ژنو و دیروز در لوزان دیدیم اما این سیاست ها هرگز تحقق پیدا نمی کند.

صفی الدین خاطرنشان کرد: گذشت زمان بزودی ثابت می کند ادعاهای محور آمریکا، سعودی و همراه آنها ترکیه و کشورهای عرب حوزه خلیج فارس در باره نبرد در عراق، سوریه و یمن خیالات است و آنها در توهم بسر می برند و هیچکدام از ادعاهای آنها تحقق نمی یابد.

وی تصریح کرد: الحشد الشعبی ثابت کرده است این عراقی ها بوده اند که تکریت ، فلوجه و الانبار را آزاد کرده اند این بار هم موصل را آزاد می کنند و آمریکا هیچ کاری نکرده و در آینده هم انجام نمی دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار