ساری،

دستگیری باند کلاهبرداران 200ميليارد ريالی در مازندران

کلاهبردارانی که با تاسیس شرکت های جعلی از مردم 200 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند در مازندران دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سردارسيد محمود ميرفيضی گفت: در پی وقوع چندين فقره کلاهبرداری از افراد در مازندران و برخی استان ها موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهی اين فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقيقات گسترده پليسی دريافتند، اين افراد در دو سال گذشته بيش از40 فقره از افراد و شرکت های مختلف در سطح کشور کلاهبرداری کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه کارآگاهان، رد متهمان را در يکی از شهرستان های غرب استان شناسايی کردند، افزود: متهمان که با عناوين جعلی در يکی از ويلاهای ساحلی مخفی شده بودند، در عملياتي ضربتی و غافلگيرانه دستگير و بیش از 20 دستگاه گوشی تلفن همراه و انواع سيم کارت از آنها کشف شد.

سردار ميرفيضی افزود: متهمان در بازجويی های فنی پليس، اعتراف کردند با تاسيس چندين شرکت تجاری و بازرگانی با نام و عناوين جعلی، پس از جلب اعتماد بازاريان با ارائه چک های جعلی و بلامحل اقدام به خريد مصالح ساختمانی، لوازم خانگی، خوراک دام و طيور می کردند و با طرح و نقشه قبلی در زمان سررسيد چک ها، شرکت و دفاتر بازرگانی خود را که فاقد شماره ثبت و مجوز قانونی بود تعطيل کرده و متواری مي شدند.

وی گفت: متهمان که با این روش بیش از 200 ميليارد ريال کلاهبرداری کرده بودند تحويل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار