مرفاوی:سه امتیاز مهمی به دست آوردیم/قصد اتلاف وقت نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال صبای قم اعتقاد دارد بازیکنان تیمش اصلا قصد اتلاف وقت نداشته اند و برد حق صبایی ها بوده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،صمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال صبای قم در نشست خبری پس از دیدار برابر سایپای البرز که با نتیجه یک بر صفر به سود صبا پایان یافت درباره نخستین پیروزی این فصل تیمش گفت:خوشحالم عیدی ناچیزی را خدمت مردم قم هدیه کردیم. دیروز در نشست خبری اعلام کردم که دنبال سه امتیاز هستیم تا اولین پیروزی را کسب کنیم. می‌توانستیم در مشهد برنده شویم اما مرتکب اشتباه شدیم.


وی افزود:در نیمه اول گل زدیم و در شرایطی که تیم حریف در نیمه دوم دنبال گل بود توانستیم به خوبی از گلی که زدیم دفاع کنیم. بازیکنان ما در دقایق آخر استرس داشتند چرا که یکی دو بار برد را در این دقیقه از دست دادیم. این استرس باعث شد تیم عجولانه بازی کند. روی نیمکت هم این مسئله ما را اذیت کرد. خدا را شکر سه امتیاز حیاتی را کسب کردیم این برد خیلی از لحاظ روحی و شخصیتی و خود باورری برایمان خوب بود.
 سایپا تیم خوبی است و بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد، شرایط آن تیم نسبت به ما کاملاً متفاوت است.

مرفاوی ادامه داد: توانستیم در نیمه اول به گل برسیم و این طبیعی بود که در نیمه دوم تیم حریف فشار بیاورد، چون تیم ما تا به حال نیز بردی در این فصل نداشت بازیکنان ما دچار استرس شده بودند و بسیار عجولانه تصمیم می‌گرفتند و این مسئله یک مقدار تیم ما را اذیت کرد. بازیکنان من در این دیدار به دنبال 3 امتیاز بودند و این مسئله باعث شد بعد از زدن گل یک مقدار عقب‌نشینی کنند تا اجازه ندهند تیم حریف به موقعیت برسد. این پیروزی از لحاظ روحی بسیار به ما کمک می‌کند و امیدوارم در بازی‌های آینده بهتر عمل کنیم.


سرمربی صبا درباره برنامه آینده تیمش اظهار داشت:از شنبه کار خود را برای جام حذفی آغاز می‌کنیم،در جام حذفی هیچ بازی آسان نیست و همه مسابقات سخت خواهد بود چون جام حذفی جام شگفتی‌هاست. می‌بینیم که برخی تیم‌های نه چندان مطرح تیم‌های لیگ برتری را شکست می‌دهند. خدا را شکر نفرات ما طوری هستند که می‌توانند در این جام شرکت کنند. امیدوارم قدم اول را محکم برداریم و بازی خوب در جام حذفی مقدمه‌ای برای بازی‌های آینده لیگ برتر باشد. این خیلی خوب است که وقفه‌ای در کار ما ایجاد نمی‌شود و در جریان مسابقات هستیم.

وی درباره تاکتیک تیم حریف تصریح کرد: فرم بازی تیم سایپا را بین دو نیمه برای بازیکنان تشریح کردیم و به آنها گفتیم که برای مقابله با این تیم باید چه کار کنند، ما حتی تشخیص داده بودیم که سایپا در اواخر بازی روی به بازی مستقیم می‌آورد، ولی همه راه‌ها را بسته بودیم. استرس اولین برد بر بازیکنان ما حاکم شده بود که همین باعث شد حریف بر ما فشار بیاورد وگرنه حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

مرفاوی با عدم تایید اتلاف وقت بازیکنان تیمش گفت:  تمام بازیکنانی که روی زمین افتادند بر اثر درگیری‌های درون بازی بوده است.حامد لک در بین دو نیمه دچار کمردرد شده بود که پزشک هم او را معالجه کرد. بازیکنان ما اتلاف وقت نمی‌کنند و اصلا این کار را بلد نیستند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار