فلاحت زاده: سایپا اسیر بدشانسی است/ برنامه ویژه ای برای موفقیت در جام حذفی داریم

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: بدشانسی شانس پیروزی سایپا مقابل صبا را گرفت.

فرشاد فلاحت زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست سایپا مقابل صبا بیان کرد: اشتباهات داوری تاثیر زیادی در شکست ما مقابل صبا داشت. چند صحنه مشکوک در محوطه جریمه حریف اتفاق افتاد که شاهین حاج بابایی بی تفاوت از کنار آن ها گذشت. داور می توانست دست کم خطای مدافع صبا روی مهدی ترابی را پنالتی بگیرد. از طرفی نیمه دوم این بازی حدود هشت دقیقه وقت تلف شده داشت اما داور تنها چهار دقیقه آن را محاسبه کرد.

وی افزود: سایپا در جریان 90 دیقیقه این بازی، مدام روی دروازه حریف فشار آورد و چندین موقعیت خطرناک خلق کرد. حتی یک بار توپ را به تیر دروازه صبا زد. با این وجود بدشانسی فرصت پیروزی را از تیم ما گرفت و صبا با استفاده از 2 موقعیت خود به سه امتیاز دست یافت. به اعتقاد من حامد لک ستاره بازی صبا- سایپا بود.

فلاحت زاده درمورد اصلی ترین دلیل نتیجه نگرفتن سایپا در هفته های اخیر، گفت: مشکل فنی خاصی در تیم ما وجود ندارد. بیش از نیمی از ترکیب سایپا نسبت به فصل گذشته تغییر کرده و برای نتیجه دادن این تغییرات، به زمان نیاز داریم. سعی داریم با استفاده از تعطیلات لیگ، دیدار جام حذفی مقابل بادران نوین و انجام بازی های دوستانه به هماهنگی لازم برسیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان ادامه داد: شک نکنید سایپا از این وضعیت خارج می شود. مدیریت خوب، تلاش کادرفنی و همدلی بازیکنان سبب می شود تا در لیگ شانزدهم نسبت به سال های گذشته، شاهد سایپا متفاوتی باشیم. به هر حال به نتیجه گیری تیممان امید زیادی دارم.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره تاثیر تعطیلی های مداوم لیگ بر کیفیت این رقابت ها، تصریح کرد: تعطیلی مداوم لیگ روی کیفیت تیم ها تاثیرگذار است. هر چند تیم هایی که تمرینات پیش فصل خود را دیر شروع کردند از وقفه لیگ استفاده می کنند اما نیم توان در طول لیگ بارها تمرینات بدنسازی انجام داد. این امر منجر به تخلیه بدنی بازیکنان و بی انگیزگی آن ها می شود و در چنین شرایطی بازگشت تیم ها به وضعیت ایده آل سخت است. البته باید برای حفظ عرق ملی و نتیجه گرفتن شاگردان کی روش در مقدماتی جام جهانی به تعطیلی ها تمکین کنیم.

فلاحت زاده درمورد سایپا با بادران نوین در جام حذفی، بیان کرد: ما با تیم لیگ دویی بادران تهران بازی داریم. سایپا در سال های اخیر در جام حذفی ناموفق بوده و بیشتر با تیم دوم خود در این رقابت ها  شرکت می کرد. اما با توجه به این که جام حذفی شانس خوبی برای رسیدن به سهمیه آسیا است، حسین فرکی به این رقابت ها توجه ویژه ای دارد و می خواهیم با تمام توان در این بازی شرکت کنیم.

مربی تیم فوتبال سایپا درباره دیدار بعدی این تیم در لیگ برتر مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: امیر قلعه نویی و بازیکنانش تجربه بالایی دارند. نتایجی که تراکتور در فصل جدید گرفته و صدرنشینی این تیم، ثابت می کند آن ها یک تیم واقعی هستند اما بازیکنان ما همیشه مقابل تیم های بزرگ خوب بازی کرده اند. از طرفی فرکی و کادرفنی تدابیر ویژه ای برای این بازی به کار می گیرند. همان گونه که دیدار با ترکتور برای ما دشوار است، برای حریف هم آسان نیست.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.