فلاحت زاده: شانس خوبی برای برتری مقابل تراکتور داریم/ روی ضعف گلزنی سایپا کار کرده ایم

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: تراکتور تیم پره مهره ای است و هواداران پرشوری هم دارد اما برای شکست دادن این تیم در تبریز شانس خوبی داریم.

فلاحت زاده: شانس خوبی برای برتری مقابل تراکتور داریم/ روی ضعف گلزنی سایپا کار کرده ایمفرشاد فلاحت زاده در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره وضعیت تیم فوتبال سایپا تهران در آستانه دیدار با تراکتورسازی بیان کرد: تراکتور تیم خوب و پرمهره ای است که از سرمربی کاردانی هم بهره می برد. بدون شک بازی با این تیم در مقابل هواداران پرشورش، سخت است اما همان گونه که در بازی رفت با ارائه فوتبالی زیبا می توانستیم تراکتور را شکست دهیم اما در نهایت به نتیجه تساوی رسیدیم، در این دیدار هم برای پیروزی به زمین می رویم.
 
وی افزود: در 2 هفته اخیر رقابت های لیگ برتر، چند امتیاز را به شکل بدی از دست دادیم  و به همین دلیل برتری مقابل تراکتورسازی برای تیممان اهمیت زیادی دارد. اگر موفق بشویم این تیم را در تبریز شکست بدهیم، وضعیتمان در جدول بهتر می شود.
 
فلاحت زاده درباره ضعف تیم سایپا در گلزنی تصریح کرد: در مجموع سایپا ضعف زیادی در گلزنی دارد اما در روزهای اخیر روی این موضوع کار کرده ایم. البته ضعف گلزنی، مشکل کلی فوتبال ایران است که در تیم ما نمود بیشتری داشته است. بوگدان مونته نگرویی را برای تقویت خط حمله جذب کرده ایم و با توجه به فیزیک مناسب و قدرت سرزنی این بازیکن، امید زیادی به وی داریم.
 
وی درمورد تاثیر تعطیلات 2 هفته ای رقابت های لیگ برتر روی کیفیت تیم سایپا اظهار داشت: این تعطیلات به جز تیم هایی که در لیگ قهرمانان حضور داشتند، روی کیفیت تمام تیم ها تاثیر می گذارد اما از آن جایی که برای همه یکسان بوده، چندان نمی توانیم آن را برای نتیجه نگرفتن احتمالی خودمان بهانه قرار دهیم.
 
مربی تیم فوتبال سایپا درباره وضعیت جسمانی مهدی ترابی پس از رفع آسیب دیدگی این بازیکن بیان کرد: ترابی با تیم سایپا به تبریز می آید اما با توجه به این که پای وی مدت زیادی در گچ بوده، باید برای استفاده از این بازیکن احتیاط کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار