زنجان؛

هفته دفاع مقدس، سند افتخار ملت ايران است

فرمانده سپاه ناحيه خرمدره گفت: هشت سال دفاع جانانه در مقابل جنگ تحميلي، سند افتخار ملت ايران است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ صادقی در جلسه توجيه سياسی به مناسبت  هفته دفاع مقدس که با حضورفرمانده انتظامی شهرستان  و مسئولان انتظامی شهرستان خرمدره  برگزار شد، گفت : اگر امروز ما توانسته ايم امنيت پايدار را در جامعه تامين و حفظ كنيم و به اين مرحله از رشد و شکوفائي در تمامی عرصه های نظامی و علمی در دنيابرسيم مديون خون پاک شهداء هستيم.
وی افزود : ملت سلحشور ايران در دوران هشت سال دفاع مقدس با فرمان امام زمان خود توانسته است شگفتی تاريخ را رقم بزند تا در هفته دفاع مقدس، اين رشادت‌ها و دلاوری‌ها گرامي داشته شود.
سرهنگ صادقی  ادامه داد :دشمن ازطريق جنگ سخت افزاری نتوانسته به مقاصد و اهداف خود برسد به همين جهت از طريق جنگ نرم وارد شده و اعتقادات و اخلاق و تفکرات جوانان را هدف گرفته است و وظيفه تک تک مسئولان است که با تمام توان و برنامه ريزی کاربردی ايستادگی کنند.   
فرمانده سپاه ناحيه خرمدره تصريح کرد:همانطور كه شهداء در دوران دفاع مقدس ايستادگی کردند و نگذاشتند يك وجب از خاك اين كشور به دست دشمن نااهل بيفتد امروز ما وظيفه داريم مقاومت و ايستادگي را دنبال كنيم و با تمام هجمه های دشمن در جنگ نرم مقابله نمايم و مطمئناً اين كار نيز نيازمند روحيه انقلابي است كه الحمداله اين روحيه در تمام  مسئولان وجود دارد.
سرهنگ صادقی در پايان صبر، استقامت و پايداری را درس بزرگ 8 سال دفاع مقدس به ملت ايران برشمرد و اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس منتهي استقلال و تماميت ارضی كشور و شكست های توسعه طلبانه دشمنان انقلاب اسلامی شد.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.