12 واحد مسکونی به مناسبت هفته دفاع مقدس در زنجان کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ صفری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: امسال نیز همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه‎های مختلفی از سوی کمیته امداد اجرایی می‌شود که از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده، کلنگ‌زنی 12 واحد مسکونی است.
وی افزود: همچنین اهدای جهیزیه و هدیه ازدواج به 8 نفر از خانواده‌های زیرپوشش با اعتباری بالغ بر 240 میلیون ریال از دیگر برنامه‌های این هفته است.
صفری با اشاره به اینکه افتتاح 5 مورد طرح اشتغال با اعتباری بالغ بر 750میلیون ریال در سطح استان زنجان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در هفته دفاع مقدس است، تصریح کرد: اهدای بسته‌های فرهنگی با موضوع ایثار، شهادت و دفاع از میهن اسلامی برای شرکت کنندگان در برنامه، برگزاری مسابقات فرهنگی، علمی در سطح استان نیز از دیگر برنامه‌ها اجرایی در این ایام است.
بهره‌ برداری از 9 سرویس بهداشتی و حمام با اعتباری بالغ بر 153 میلیون از محل زکات در ابهر در هفته دفاع مقدس انجام شد.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم معنوی زیارت عاشورا و دعای عرفه برای جوانان کانون پیرو ولایت و همکاران  در سطح استان و شهرستان‌ها، نصب بنر در موضوعات هفته دفاع مقدس در فضا‌های اداری نیز از دیگر برنامه‌هایی است که امسال همزمان با هفته دفاع مقدس اجرایی می‌شود.
گفتنی است تجلیل از همکاران ایثارگر و بسیجی در طی مراسم ویژه هفته دفاع مقدس نیز دیگر برنامه هایی است که همزمان با هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.
 
انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.