فرمانده انتظامی استان گفت: سربازان نقش مؤثر و بسزايی را در مأموريت های پليس و حفظ و برقراری نظم و امنيت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار عليرضا صالحی در جمع سربازان گفت : امروز در مجموعه نيروی انتظامی سربازان از جايگاه مهمی برخوردار بوده و  مسئوليت مهم و بزرگ ايجاد نظم و امنيت را بر عهده دارند .  
اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان  سربازی را تمرين درس صبر ، استقامت ، شهامت و پايداری دانست و تأکيد کرد: سربازان بايد با درک صحيح ارزش اين دوران به خوبي از آن استفاده کرده و در راه خدمت به مردم و جلب رضای خداوند متعال بکوشند.  
سردار صالحی با اشاره به نقش و جايگاه سرباز در نيروهای مسلح اضافه کرد: سربازان نقش مؤثر و بسزايی را در مأموريت های پليس  و حفظ و برقراری نظم و امنيت دارند.
فرمانده انتظامی استان زنجان پاسداری از ارزش های انقلاب را از وظايف همه خدمت گزاران دانست و گفت: همه ما حافظان امنيت هستيم و بايد در راه ارتقاء امنيت و آرامش شهروندان كوشش كرده و با ناهنجاری ها و كسانی كه بخواهند امنيت و آسايش مردم را خدشه دار كنند برخورد قانونی داشته باشيم.
اين مقام مسئول تصريح كرد: همه ما بايد اخلاق اسلامی را سر لوحه كارهای خود قرار داده و الگوی رفتاری خود را تعالي داده و دشمن را خوب بشناسيم و در مقابل آنهايی كه ارزش های انقلاب اسلامي را نشانه رفته اند ايستادگی كنيم.
سردار صالحی دوران سربازی را دوران طلايی خودسازی انسان دانست و تاكيد كرد از فرصت دوران سربازی بايد برای كسب تجربه زندگي ، تعالي اخلاق و رفتارو رسيدن به ايمان،تقوا ،پاكدامني و اهداف بلند زندگي كه همان خود سازي است استفاده كرد.  
وی با بيان اينكه در نيروهای مسلح همه سربازيم و برای سربلندی نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تلاش می كنيم  گفت : هيچ موفقيتی بدون تلاش و كوشش كسب نمی شود پس براي كسب موفقيت بايد تلاش كرد و راههای رسيدن به آن را آموخت .  
فرمانده انتظامی استان زنجان  سربازی را بهترين دوران جوانی خواند و تصريح كرد  : لحظه لحظه زندگی انسان فرصتی است برای قرب الهی و تنها راه سعادت بشر پناه بردن به خداوند خالق متعال است.   
سردار صالحی نيروی انتظامی را خدمت گذار مردم اعلام كرد و  گفت: با توجه به ماموريت های نيروی انتظامی ، تهديدات و بسترهايی كه می تواند به شما عزيزان آسيب برساند بايد آنها را بشناسيد و در بر خورد با مردم  دقت بيشتری داشته باشيد .


انتهای پیام/ن
برچسب ها: سربازان ، امنیت ، جامعه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.