رئیس آموزش و پرورش ایوان گفت: برای آماده سازی مدارس و ایجاد شرایط مطلوب در آغاز سال تحصیلی جدید ، تحت عنوان پروژه مهر در پنج کمیته تخصصی، اقدام های گسترده ای به انجام رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،علیرضا پناهی اعلام کرد: در راستای این طرح 90 میلیون ریال اعتبار برای زیبا سازی فضاهای آموزشی با همکاری بسیج دانش آموزی در 10 مرکز آموزشی اولویت بندی و هزینه شده است.

وی گفت: این مدارس که در اولویت طرح قرار گرفته اند نیاز به تعمیر تجهیزات، رنگ آمیزی و آماده سازی فضا برای آغاز سال تحصیلی جدید دارند که در قالب پروژه مهر 500 مورد میز و نیمکت معیوب و شکسته مدارس و فضاهای آموزشی ایوان مورد تعمیر و بازیابی قرار گرفت و بین مدارس توزیع شده است.

پناهی با اشاره به افزوده شدن 100 دانش آموز پایه اول ابتدایی به مراکز آموزشی ایوان تاکید کرد: همزمان با رشد دانش آموزان این شهرستان در مقایسه با سال گذشته امکانات نیز باید مهیا شود و همه دانش آموزان بدون دغدغه و مشکل سال تحصیلی را آغار کنند.

پناهی یکی از مشکلات آموزش و پرورش این شهرستان را بدهی 140میلیون ریالی اعلام کرد و گفت: این میزان بدهی معوقه با همکاری این دستگاه آموزشی و افراد نیکوکار اکنون به کمترین میزان رسیده که با پرداخت کامل به زودی تسویه می شود.
     
وی اظهار کرد: این شهرستان اکنون سه مدرسه تک دانش آموزی در مناطق سخت گذر روستایی گیلانه، چشمه مهرو و توه سیه دارد که به منظور محروم نشدن از تحصیل زیرپوشش آموزش و پرورش قرار دارند.

پناهی اضافه کرد: شهرستان ایوان به سبب داشتن نیروهای متخصص کافی و مرتبط با رشته تحصیلی در هر سه مقطع هیچ مشکلی در زمینه آمورزش ندارد و صد در صد دانش آموزان را در سال تحصیلی جدید زیر پوشش قرار می دهد.






 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.