فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: افراد برای شرکت در همايش ميليونی اربعین ، نسبت به تهيه و تمديد گذرنامه و ويزا اقدام کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام ؛ سردار نورعلی ياری فرمانده انتظامی استان ایلام اعلام کرد: علاقمندان به حضور در سفر معنوی اربعين بايد با مراجعه به سامانه های حج و زیارت نسبت به تمدید و تهیه ویزا و گذرنامه اقدام کنند. 

وی افزود: با تجربياتی که از سال های گذشته به دست آمده مشکلات موجود تا حدودی مرتفع شده و برنامه ريزی ها و امکانات براي ارائه خدمات مناسب به زائران حسينی از سوی تمام دستگاه های دولتي تدارک ديده شده است. 

فرمانده انتظامی استان ايلام با تاکيد بر جلوگيری از تردد زائران بدون مجوزهای قانونی، افزود: برنامه ريزی برای تردد حجم ميليونی زائران انجام شده و ماموران در کشور عراق و ايران اجازه ورود و خروج بدون گذرنامه و ويزای معتبر را به زائران نخواهند داد. 

وی از عموم مردم و دوستداران اهل بيت که خواهان حضور در اين همايش عظيم هستند خواست در فرصت باقی مانده نسبت به تهيه مدارک مورد نياز اقدام و تهيه مجوزهای قانونی را به روزهای پايانی موکول نکنند. 

سردار ياری تصريح کرد: نيروی انتظامی با برگزاری جلسات متعدد و حضور مستمر مسئولان و فرماندهان ارشد ناجا برنامه ريزی های خود را براي ايام اربعين آغاز کرده و مصمم است با اختصاص نيرو و تجهيزات مناسب امنيت و آرامش قابل قبولی را برای زائران حسيني محقق سازد. 


انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام ، گذرنامه ، ویزا ، عراق ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.