مدیر کل ورزش و جوانان : سالهای گذشته برای هر عملیات غواصی از غواصان استانهای دیگر استفاده می کردیم اما اکنون غوصان ایلامی به دیگران آموزش می دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ هیئت نجات غریق و غواصی استان همایش غواصی را در سد تدبیر و امید واقع در روستای کنگیر شهرستان ایوان با حضور مدیر کل ورزش و جوانان ، معاون امور ورزش ، رئیس ورزش و جوانان شهرستان ایوان ، رئیس هیئت نجات غریق وغواصی استان و تعدادی از ورزشکاران و غواصان استان برگزار کرد.  

در ابتدای این مراسم بهروز حیدرزاده با اشاره به اهمیت رشته ورزشی نجات غریق گفت : ورزش های آبی به هر نوعی مفرح هستند اما رشته نجات غریق و غواصی از جذابیت خاصی برخوردار است و علاوه بر ورزش، مهارت امدادگری را هم به همراه دارد.  

وی تاکید کرد : در سالهای گذشته برای انجام عملیات غواصی در استان به هر دلیلی از غواصان استانهای همجوار استفاده می کردیم ، اما اکنون استان های همجوار از غواصان ما برای آموزش و تدریس استفاده می کنند که این نشان از توسعه این رشته همانند دیگر رشته های ورزشی در استان است.

حیدرزاده اظهار کرد : امروز در این محل با همکاری مسئولین سد ، گرد هم آمدیم تا شاهد عملیات غواصی و امدادگری نجات غریق ورزشکاران ایلامی باشیم.





 انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، غواصی ، ورزش ، جوانان ، ایوان ، نجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.