در مراسمی با حضور مروارید استاندار ایلام و تنی چند از مدیران اجرایی استان و مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام ایستگاه دیجیتال تلویزیونی و رادیویی بخش کارزان شهرستان سیروان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مروارید استاندار ایلام با اشاره به استفاده طیف های مختلف مخاطبان از برنامه های متنوع شبکه استانی ایلام گفت: تلاش صدا و سیما در بردن صدا و تصویر به مناطق محروم از جمله روستا ها قابل تقدیر است و به واسطه این تلاش ها، خدمات دولت و نظام به اطلاع مردم می رسد.

شیروی مدیرکل صدا وسیمای مرکز ایلام گفت: با بهره برداری از این ایستگاه رادیویی و تلویزیونی دیجیتال با فرستنده 20کیلووات مردم بخش کارزان با 5000 نفر جمعیت از 18 شبکه رادیویی و 18 شبکه تلویزیونی برخوردار شدند.

به گفته وی همزمان با افتتاح فرستنده دیجیتال بخش کارزان ایستگاه دیجیتال روستاهای زنگوان با جمعیتی در حدود 2 هزار نفر افتتاح شد.

مدیر کل مرکز افزود :برای بهره‌برداری از ایستگاه بخش کارزان و دهستان زنگوان سه میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه شده و با  راه‌اندازی این دو ایستگاه پوشش دیجیتال در شهرستان سیروان به 95 درصد رسید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.