کلیه اقدامات معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش در راستای ارتقاء جایگاه معلمان تربیت بدنی در سطح مدارس است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربايجان غربي در بازدید از دوره آموزشی تحلیل برنامه درسی تربیت بدنی پایه اول ابتدایی ویژه مدرسان مبانی آذربایجان غربی که در مجتمع ورزشی شهید رجایی ارومیه در حال برگزاریست؛ اظهار کرد: در قالب طرح کیفیت بخشی پایه اول ابتدایی، تعداد 20 نفر از معلمان برجسته تربیت بدنی استان آموزشهای لازم را توسط 3 تن از اساتید برجسته استان فرا می گیرند.

ولی حسینی خاطر نشان کرد: این معلمان با حضور در مناطق مختلف آموزشی استان فرآینده آموزش و آماده سازی کلیه معلمان تربیت بدنی پایه ابتدایی را بر عهده خواهند داشت المپیادهای ورزش دانش آموزی، انقلابی در ورزش مدارس بود با تمهید مقدمات لازم، اعزام کاروان لوزام ورزشی امید 2 بمنظور تجهیز و آماده سازی مدارس استان در دستور کار قرار دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان با اشاره به توانمندی معلمان تربیت بدنی در عرصه های مختلف نظام آموزشی کشور گفت: کلیه اقدامات معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش در راستان ارتقاء جایگاه معلمان تربیت بدنی در سطح مدارس است.

حسيني با تاکید بر نقش تعاملات برون سازمانی در توسعه تربیت بدنی آموزش و پرورش بیان کرد: بدلیل توجه ویژه وزارت آموزش و پرورش به مقوله تربیت بدنی، برای اولین بار اعتبارت این حوزه بصورت فصلی مجزا ابلاغ شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
باسلام لطفا وضعیت مجتمع های ورزشی را تعیین وضعیت نمایید یا اداره محسوب کتید و یا عوامل اجرایی محسوب شود .با تشکر