استاندار خوزستان گفت: تمام کشورهای توسعه یافته ورزش را برای سلامت جسمی دانش آموزان به عنوان یک مسئله اساسی و مهم تلقی می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در جلسه شورای ورزش استان اظهار کرد:  انتظار می رود که مسئولان اهتمام ویژه ای به پرداخت سهم آموزش و پرورش داشته باشند.

وی بیان داشت: اکثر مدیران وقتی با تیم های ورزشی و هیئت های مختلف برای کمک مواجه می شوند،  می گویند محلی برای پرداخت ندارند.

شریعتی افزود: سال گذشته در زمینه برگزاری بازی های مختلف و میزبانی مسابقات ورزشی رتبه دوم کشور را کسب کردیم.

وی با تأکید بر لزوم توجه ویژه به آموزش و پرورش گفت: تمام کشورهای توسعه یافته ورزش را برای سلامت جسمی دانش آموزان به عنوان یک مسئله اساسی و مهم تلقی می کنند.

شریعتی با بیان اینکه مدارس ژاپن به زمین های ورزشی خیلی توجه می کنند،  برای مسائل ورزشی مدارس اهتمام ویژه ای دارند و شرایط رشد جسمی و سلامتی را فراهم می کنند، افزود:  هیچ کاری بهتر از ساختن آینده فرزندان مملکت و همچنین فراهم کردن شرایط ورزش و سلامت جسم و روح جوانان نیست.

استاندار خوزستان عنوان داشت: به تمام دستگاه ها تأکید می کنم که از یک درصد اعتبارات خاص انجام فعالیت های ورزشی استفاده و بهره کافی را ببرند.

وی بیان کرد: در همین راستا باید یک کمیته ای تشکیل و روند اختصاص اعتبار یک درصد ادارات به مسئله ورزش را پیگیری کند تا کار شکل اجرایی به خودش بگیرد.

شریعتی با تاکید بر اینکه تمام مسئولان اجرایی خوزستان باید برای کمک به ورزش و ارتقای سطح ورزش قهرمانی استان همت کنند و با کمیته مذکور نهایت همکاری را داشته باشند، گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی خوزستان باید تمام کارهای لازم را انجام دهند که از حیث ورزش همگانی و قهرمانی شاهد جایگاه خوبی باشیم.

استاندار خوزستان در پایان بیان کرد: مسئولان باید آنقدر تلاش کنند که استعدادهای این استان فرصت حضور در کشور را پیدا کنند و هیچ ورزشکاری به خاطر فقر مالی از ورزش کردن محروم نشود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.