درمجمع انتخاب رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان خراسان رضوی رضا علیزاده با کسب حداکثر آرا برای چهار سال سکان هدایت این بخش را برعهده گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون تربیت بدنی و سلامت این سازمان در ابتدای برگزاری مجمع بااشاره به این که فرآیند قانونی برگزاری انتخابات به صورت کامل رعایت شده اظهار داشت: در طول دوسالی که بنده به عنوان رییس انتصابی هیات مشغول به فعالیت بودم هماهنگی خوبی بین انجمن های ورزشی دانش آموزی با هیات ایجاد شد ضمن این که در سال ۹۴-۹۳ میزبانی مسابقات کشوری پسران و اجرای کیفی مسابقات ورزشی دانش آموزان استان با بیش از ۸ هزار ورزشکار از مهمترین برنامه های اجرا شده بوده است.

پورجاهد برگزاری دوره های ضمن خدمت ویژه معلمان تربیت بدنی، اعزام ورزشکاران دانش آموز به مسابقات کشوری و برگزاری کارگاه های علمی و آموزشی در حوزه تربیت بدنی را از دیگر فعالیت های اجرا شده در این بخش دانست.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان با بیان برخی از اهدافی که برای هیات ورزش دانش آموزی در نظر گرفته شده تصریح کرد: قطعا اجرای سیاست هایی که برای این بخش درنظر گرفته شده می تواند موجب رشد و تعالی این حوزه ‌شود.

فرشید ارمیان رئیس فدراسیون‌ورزش مدارس کشور هم در این جلسه با بیان این که امروز کیفیت بخشی به فعالیت های ورزشی دانش آموزان یکی از اهداف مهم درنظر گرفته ‌شده‌ برای حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش است افزود: هیات های ورزش دانش آموزی ساختار خوبی ‌برای رشد و توسعه این بخش هستند که زیر نظر فدراسیون ورزش مدارس فعالیت می کند و به دنبال کیفیت بخشی همراه با جذب مشارکت های برون سازمانی هستند.

وی ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در حوزه تربیت بدنی آموزش‌و پرورش خراسان رضوی این استان را در زمره برترین استان های کشور در حوزه فعالیت ها در بخش های مختلف ورزش دانش آموزی دانست.

حسین شادکام معاون هماهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی هم در این جلسه فعالیت های هیات ورزش دانش آموزی‌ را زمینه ساز توسعه مشارکت و پویایی حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش دانست.

گفتنی ست در پایان رای گیری این جلسه و پس از انصراف یک تن از پنج کاندیدای مجمع، رضا علیزاده با کسب ۱۷ رای از ۱۸ رای اخذ شده به عنوان رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان انتخاب شد.

هوشنگ ولی پور معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان هم در حاشیه برگزاری این انتخابات گفت: ورزش دانش آموزی امروز نقش مهمی در توسعه ورزش حرفه ای دارد و امیدواریم با انتخاب رئیس این هیات شاهد رشد همکاری های حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان استان بویژه در حوزه استعدادیابی باشیم.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.