مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: پروژ های ارائه شده برای سال تحصیلی جدید باید در راستای کاهش دغدغه های اولیا باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، محمدرضا حسن زاده در کمیته تبلیغ و توجیه پروژه مهر استان افزود: ورود به مسایل تربیتی و فرهنگی نیز باید بسیار غنی و ورودی پر شور و نشاط و خلاقانه باشد.

وی اظهار کرد: داشتن برنامه کاری منسجم و عملیاتی و زمان بندی شده، همدلی و همراهی و مستند سازی اقدامات لازمه موفقیت و به دست آوردن نتیجه مطلوب در کارها خواهد بود همچنین در زمینه اموزشی نیز باید اولیا به عینه شاهد باشند که در مهرماه هیچ مدرسه ای و شاگردی بدون معلم نیست.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموز ش و پرور ش آذربایجان غربی با اشاره به مطلوبیت کار کمیته تبلیغ و توجیه در پروژه مهر94 ادامه داد: در پروژه مهر سال 94 و در شاخص ارزیابی استانها شاهد ارتقای 10 امتیازی استان و قرار گرفتن در ردیف 10 استان برتر کشور قرار گرفتیم.

سید سیاح اضافه کرد: پروژه مهر امسال بسیار متفاوت از سایر پروژه ها بوده چراکه نظام سه ساله هنرستانها در سال تحصیلی جدید برای اولین بار در استان آغاز می شود و امسال دوره متوسطه تحولات بسیاری را شاهد است.

در ادامه رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی و دبیر کمیته تبلیغ و توجیه و اطلاع رسانی پروژه مهر استان بیان کرد: آغاز سال تحصیلی جاری با هفته دفاع مقدس و اعیاد قربان و غدیر مقارن شده که فرصت بسیار مطلوبی برای آموزش و پرورش است تا دانش آموزان علاوه بر آشنا شدن با دفاع مقدس با فلسفه اعیاد قربان و غدیر نیز بیشتر آشنا شوند.

محمد پور بیان کرد: برنامه ریزی، تدبیر و مدیریت برنامه های آموزشی و پرورشی برای اجرای مطلوب در آغاز سال تحصیلی از اهداف فعالیت این کمیته است. باید فضایی توام با نشاط و شادی را برای دانش آموز فراهم کرد چراکه این امر موجب ارتقای کیفیت یاددهی و یادگیری می شود .

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.