دفاع مربی قایقرانی از نتیجه پاروزن المپیکی

باتوجه به سطح بالای رقابت های المپیک،مجللی یک نتیجه خارق العاده بدست آورده است.

 به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران:عادل مجللی یکی از پاروزنان منتخب کشوردر رشته کانو 200 متر آبهای آرام است ، 2هفته به شروع رقابت های المپیک 2016 ریو نامه کتبی وی برای حضور در المپیک به فدراسیون قایقرانی ایران رسید اگرچه دیگر زمانی برای تمرین باقی نمانده بود.
 
تنها شانس مجللی این بود که تمرینات خود دررا رها نکرده بود در مسابقات المپیک با قایقرانانی که جزو بهترین ها هستند رقابت کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت اما حذف شد.
 
وی در این مدت با مربی ایرانی اش بدون هیچ برنامه ورزشی خاص و اردوی خارج از کشور و غیره فعالیت کرد اما با این موارد در المپیک عملکرد قابل قبولی داشت.  
 
قایقران کانو ئینگ امروز به همراه کشتی گیران و مربی اش وارد  شد.
 
در این خصوص با مربی تیم ملی کانو کانادایی آبهای آرام قایقرانی مصاحبه ای در این خصوص انجام دادیم که وی اظهار کرد: باتوجه به سطح بالای رقابت ها مجللی همان طور که توانست به مرحله نیمه نهایی برسد یک نتیجه خارق العاده محسوب می شود و نباید از او توقع بیشتری داشت.
 
وی در خصوص برنامه هایی که برای تیم کانو کاندایی هم اکنون مد نظر دارد افزود:قصد دارم دو هفته به قایقرانان استراحت بدهم و پس از آن  سه هفته نخست را با تمرینات سبک شروع کنم البته  به این منظورباید با فدراسیون مذاکراتی داشته باشم.
 
اقلیمی در خصوص اینکه پاروزنان در این مدت استراحت امکان ضعف عملکردی خواهند شد توضیح داد: استراحت 2 هفته ای به پاروزنان موجب افزایش روحیه آنان می شود و برای کسب نتیجه بهتر در رقابت های آینده انگیزه بیشتری پیدا خواهند کرد.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار