کبوتری: مسابقات آسیایی روئینگ پشتوانه ای برای سالهای آتی است

مربی تیم روئینگ قایقرانی گفت: مسابقات آسیایی روئینگ برایمان به منزله احقاق دو هدف است که یکی از آنها پشتوانه سازی و دیگری کسب مدال است.

طاهر کبوتری د رگفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات آسیایی روئینگ از  20 روز دیگر اآغاز می شود و به این خاطر تمرینات را از استقامتی به سرعتی تبدیل کردیم البته میزان آمادگی پاروزنان منتخب به نود و پنج درصد رسیده است و امیدوارم به نتایج ارزنده ای دست پیدا کنیم.
 
وی افزود: مسابقات آسیایی چهاردهم شهریور در چین برگزار می شود  این رقابت ها را در چهار ماده این رقابت ها شرکت می کنیم که در مواد دبل سبک وزن با پاروزنان محمد حسین حقی و امیر حسین محمد پور، سینگل سبک وزن عاقل حبیبیان و دبل دو نفره سنگین وزن با قایقرانان سیاوش سعیدی و سید مجتبی شجاعی و در ماده چهار نفره سنگین وزن پاروزنان مسعود فتحی، علی شاه محمد نیا و بهمن نصیری و امیر آقازاده رقابت می کنند.
 
کبوتری در خصوص میزان رضایتش از پاروزنان تاکید کرد: با وجود اینکه این پاروزنان را طی سرمایه گذاری به دست نیاوردیم بلکه در بحث استعدادیابی انتخاب شده اند، وضعیت ایده آلی دارند. در خصوص کسب مدال در ماده های دبل دو نفره سنگین وزن و قایق سینگل یک نفره امید مدال دارم همچنین برای شرکت در ماده دبل لایت دو نفره تیم جوانان را برای المپیک 2020 ارنج کرده ایم امیدوارم طی یک سالی که پارو زدند توان کافی را به دست آورده باشند.
 
کبوتری خاطر نشان کرد: قایق چهارنفره نیز پشتوانه ملی ما است و اگر مدالی هم کسب نکند امید سالهای آتی کشور برای حضور در بازی های آسیایی المپیک اندونزی محسوب می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار