سجادی: زورآوند نتیجه قابل قبولی در المپیک کسب کرد/ اظهارنظر درباره عملکرد کیهانی زود است

کارشناس دو و میدانی کشورمان گفت: این برای اولین بار بود که یک دوومیدانی‌کار پیاده‌روی ایران به خط پایان المپیک می‌رسد و این قابل قبول است.

حمید سجادی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد زور آوند در المپیک ریو 2016 اظهار کرد: بهتر آن بود که مسئولان فدراسیون پیش از شروع رقابت های المپیک برای زور آوند مسابقات بیشتری را در نظر می گرفتند تا با آمادگی کامل در ریو حاضر شود، اما متاسفانه مسئولان نتوانستند برای وی امکانات و رویدادهای خوبی را فراهم کنند.

کارشناس دو و میدانی کشورمان گفت: حمیدرضا زورآوند نتیجه خیلی خوبی گرفت. این برای اولین بار بود که یک دوومیدانی‌کار پیاده‌روی ایران به خط پایان المپیک می‌رسد و این قابل قبول است.

وی درباره نتایج ضعیف حدادی در المپیک بیان کرد: در مورد احسان مسئله این است که او تمام زحمت خود را کشید و هیچ‌چیز کم نگذاشت. تمرین‌های سخت و پرفشاری را در هشت ماه گذشته با وجود آسیب دیدگی پشت‌سر گذاشته بود. باید بدانیم حدادی از ناحیه پاشنه و زانو مصدومیت شدیدی داشت و به همین علت نتوانست نتایج المپیک لندن را در ریو هم تکرار کند.

قهرمان پیشین دوی 3000 هزار متر آسیا درباره نتایج سایر ورزشکاران در ریو تصریح کرد:
هیچ یک از دوندگان کشورمان نتوانستند در المپیک نمایش قابل قبولی را ارائه دهند ، در صورتی که اگر تمام این ورزشکاران می توانستند رکوردهای شخصی خودشان را در المپیک به ثبت برسانند به طور حتم می توانستند جزو فینالیست های مواد تخصصی خودشان باشند اما شرایط براى ورزشكاران خوب پيش نرفت و آنها با رتبه هاى ضعيف در ریو به كارشان پايان دادند.

سجادی در پایان در پاسخ به این سوال که عملکرد کیهانی را در فدراسیون دو و میدانی چطور ارزیابی می کند؟ پاسخ داد: فعلا زود است درباره عملکرد کیهانی در فدراسیون دو و میدانی اظهار نظر کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار