اشرف:

میزبانی مسابقات آسیایی اسلالوم را در سر می پرورانم

رئیس کمیته اسلالوم قایقرانی گفت: استقبال قایقرانان از مسابقات قهرمان کشوری ما را نیز شوکه کرد و به میزبانی مسابقات آسیایی اسلالوم فکر می کنم.

کتایون اشرف در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد:مسابقه قهرمان کشوری اسلالوم به میزبانی چهارمحال بختیاری برگزار شد اما با توجه به اینکه سال گذشته با 23 قایقران این رقابت ها انجام شد ما انتظار حضور 138 پاروزن در این رشته را نداشتیم و با وجود اینکه اجرای این رقابت ها به خاطر تعداد شرکت کنندگان مشکل بود اما انجام شد.
 
وی افزود:پیش از برگزاری مسابقه  قهرمان کشوری خیلی اصرار داشتم که دوره های داوری انجام شود تا اطلاعات مربیان افزایش یابد اما هنگامی که رنکینگ بانوان را در ICF چک کردم متوجه شدم نسبت به سال 2015 رنکینگ ایران حداقل با 100 پاروزن جابجا شده است.
 
اشرف در ادامه بیان کرد:در این رقابت ها بحث انتخابی ملی را نداشتیم اما به خاطر روشن شدن نتیجه کارمان از نفرات برتر در مسابقات آتی دعوت خواهیم کرد و از فدراسیون خواستم تا نفرات اول تا چهارم را برای برنامه های آتی انتخاب شوند.
 
رئیس کمیته اسلالوم قایقرانی تاکید کرد:امیدوارم که سالهای آینده در آسیا میزبانی بگیریم و فعالیتمان را وسعت بدهیم اما باید در ایران تیم ها و داوران خوبی پرورش دهیم و پس از انجام تمرینات مشترک و برگزاری اردو ها زمان بیشتری را برای پرورش اسلالوم بگذاریم .  
 
وی توضیح داد: این برنامه ها به منظور توسعه اسلالوم باید ادامه دار باشد اما برای تیم بزرگسالان از میان بانوان تنها رکسانا رازقیان باقی مانده است و بقیه به کار مربیگری مشغول هستند ،رازقیان برای حضور در آخرین کاپ 2016  آماده می شود زیرا وی در رنکینگ ICF جایگاه معقولی دارد واین آخرین کاپ سال میلادی است همچنین اردوی تیم بزرگسالان سه هفته آینده در منجیل گیلان آغاز خواهد شد.
 
اشرف در خصوص جایگاه آینده اسلالوم ایران در دنیا بیان کرد: اسلالوم دو سال زمان احتیاج دارد تا به جایگاه خود برسد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار