قایقران کانوئینگ کشورمان به دلیل کنار گذاشته شدن رقیبان روسیه بدون هیچ آمادگی راهی المپیک شد.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛عادل مجللی مقدم قایقران رشته کانو کانادایی ماده 200 متردر آخرین لحظات که تست ورزشکاران را برای حضور در المپیک می گرفتند و تست پنج قایقران روسی مثبت از آب در آمد توانست سهمیه حضور در المپیک ریو 2016 را کسب کند.  
 
وی متولد اول فروردین 1372 از استان گلستان است و پاروزن رشته کانو کانادایی است و در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴، اینچئون، کره جنوبی، در ماده کانو تک نفره مردان، مسافت ۲۰۰ متر، پس از قایقرانانی از چین و ژاپن و با فاصله ۰٫۰۱۵ (پانزده هزارم) ثانیه نسبت به نفر دوم، به نشان برنز رسید.
 
همچنین در فینال B کانوی یک نفره ۲۰۰ متر مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان در جایگاه نخست ایستاد.  
 
در این خصوص با علیرضا محمدی رئیس کمیته آبهای آرام قایقرانی مصاحبه ای انجام دادیم که وی اظهار کرد: در مسابقات زیر 23 سال بلاروس بودیم که خبر دادند دوپینگ رقیب روسی عادل مجللی که سال گذشته با وی رقابت کرد، مثبت و این ورزشکار از حضور در ریو محروم شدپبه این خاطر عادل جایگیزین وی برای حضور در سهمیه می شود که خبر خوبی بود.
 
وی افزود: البته زمانی در پیش نداریم که وی بتواند با برنامه ریزی خاص و مانند سایر المپیکی ها تمرین کند تنها یک هفته زمان باقی است که با الیاس اقلیمی مربی ایرانی اش برای حضور در مسابقات در تهران تمرین می کند و تغییری در روند تمریناتش ایجاد کند البته تنها شانسی که آورد این بود که از سال گذشته تمرینات را رها نکرد.

محمدی در ادامه تاکید کرد: اگر نتایج زودتر اعلام می شد به طور حتم عملکرد مجللی بهتر بود البته نا امید نیستم و امیدوارم این ورزشکار باانگیزه باشد و بهترین نتیجه را برای کشور کسب کند.
 
رئیس کمیته آبهای آرام در ادامه تاکید کرد: مسابقات عادل 27 مردادماه است و به این منظور 22 مرداد اعزام می شود که پیش از آن باید در ریو تمرین کوتاهی داشته باشد و ریکاوری هم برای حضور در رقابت های المپیک انجام دهد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار