مجللی: مشغله کاری مانع حضورم در اردوی قبلی شد

قایقران ملی پوش آبهای آرام قایقرانی گفت:با توجه به مشغله کاری در اردو پیشین نبودم اما در تمریناتی که در بوشهر برای تیم ملی برگزار می شود شرکت می کنم.

عادل مجللی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: به علت مشغله کاری نتوانستم در اردوی پیشین تیم ملی  شرکت کنم اما در اردویی که برای پاروزنان کانو در جنوب کشور تدارک دیدند،شرکت کنم.
 
وی افزود: تمرینات بعدی تیم ملی کانو در بوشهر است، اما به دلیل مشکلات شخصی از یکشنبه 5 دی ماه به تیم می پیوندم. در این دوره برای حضور موفق در بازی های آسیایی و المپیک 2020 برنامه ریزی می کنم.
 
مجللی در مورد رنگ مدالی که در رقابت های آینده کسب خواهد کرد عنوان کرد: در خصوص رنگ مدالم هیچ پیش بینی نمی توانم انجام دهم و رنگ مدال باید در زمان مسابقات مشخص شود زیرا پیش بینی آن از الان ممکن نیست.
 
مجللی درباره رقابت های جهانی فصل آینده و زمان برگزاری آنها در ادامه بیان کرد:اولین رقابت های پیش روی تیم ملی کانو کانادایی مسابقات کاپ آسیایی است که از اواخر اردیبهشت تا اوایل خرداد ماه برگزار می شود. همچنین مسابقات قهرمانی جهان این رشته مردادماه سال آینده انجام می شود و زمان رقابتهای قهرمانی آسیا تیم مهرماه سال آینده است.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار