لاجوردی از اینکه فیلمش در جشنواره فیلم فجر نظرات مثبت طیف های مختلف جامعه را به دنبال داشته ابراز رضایت کرد.

عباس لاجوردی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت «جشن تولد» جهت اکران گفت: حوزه هنری قبول کرده تا این فیلم را پخش کند.

وی در مورد حرف اصلی «جشن تولد» بیان کرد: «جشن تولد» مظلومیت مردم سوریه را به مخاطبان نشان می دهد و می گوید آیا ما وظیفه داریم از نظر شرعی و انسانی به آن ها کمک کنیم؟ در نهایت هر اتفاقی رخ دهد به نظر مخاطب احترام می‌گذارم.

وی افزود: به شخصه «جشن تولد» را بسیار دوست دارم؛ چون فیلمی است که حرف مهم و انسان دوستانه‌ای را بازگو می‌کند. از طرفی ساخت آن در شرایط بسیار سخت و امنیتی صورت گرفت. چون هرلحظه امکان ترور و بمب‌گذاری و ... وجود داشت. اگر فضل خدا و تلاش عوامل نبود این فیلم ساخته نمی شد.

این کارگردان اضافه کرد: علی رغم اینکه در جشنواره فیلم فجر یک عده از خبرنگاران مغرضانه قصد کوبیدن فیلم را داشتند، با استقبال بسیار خوبی از طرف خانواده ها، اقشار مختلف روبرو شد.

وی افزود: «جشن تولد» نظر افرادی را که اعتقاد به حمایت از سوری‌ها نداشتند، تغییر داد و به خود جلب کرد. این برای من کفایت می کند که مردم از طیف های مختلف فیلم را دوست داشتند.

لاجوردی خاطرنشان کرد: امیدوارم «جشن تولد» در اکران عمومی هم موفق باشد؛ چون در بخش خصوصی ساخته شده و بازگشت سرمایه و سوددهی در چنین کار فرهنگی مهم است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار