برخورد یک دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه کامیون تریلی در محور اتوبان مرودشت به شیراز 2کشته و 3 مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛بامداد امروز  یک دستگاه خودرو پراید با ۵ سرنشین و یک دستگاه کامیون تریلی در محور اتوبان مرودشت به شیراز در نزدیکی مجتمع پتروشیمی شیراز با هم برخورد کردند  که این حادثه  منجر به آتش سوزی خودرو پراید گردید .

یزدان کشت ورز از روابط عمومی سازمان آتش نشانی مرودشت فارس در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت : مامورین سازمان آتش نشانی مرودشت با دو دستگاه خودرو امداد واطفاء بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند  و اقدام به اطفاء حریق خودرو پراید کردند .

وی ادامه داد : دراین حادثه رانندگی متاسفانه هردو سرنشین جلو خودرو پراید که یک زن و  مرد بودند به دلیل گسترش حریق وضربه مهلک در دم جان باختند وبدن آنها در آتش سوخت.

کشت ورز بیان کرد : سه سرنشین دیگر که یک زن و مرد و یک بچه بودند توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ مرودشت به بیمارستان مطهری مرودشت منتقل شدند.

مامورین آتش نشانی پس از اطفاء حریق پیکر هردو سرنشین جلو را که در لابلای آهن آلات گیر کرده بودند با برش خودرو بیرون کشیدند و به  سردخانه انتقال یافتند.

وی در پایان خاطر نشان کرد : این عملیات  به دلیل عبور ومرور خودروهای سنگین  وقرارگرفتن خودروهای تصادفی در اتوبان و عملیات احتیاطی مامورین آتش نشانی جهت جلوگیری از حوادث بعدی دو ساعت به طول انجامید.

5 کشته و مصدوم در تصادف مرودشت فارس+عکس

5 کشته و مصدوم در تصادف مرودشت فارس+عکس

انتهای پیام/ع

برچسب ها: کشته ، مصدوم ، محور ، اصفهان ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار