ریشه بی ‌اعتمادی عمومی و بسیاری از معضلات و مشکلات مفاسد اقتصادی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: مفاسد اقتصادی ریشه بی‌اعتمادی، برهم ریختن معیشت مردم و بسیاری از معضلات دیگر است.
ایمانی با اشاره به فرموده رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر این‌که وزارت اطلاعات پوسته سخت نظام است و نباید آسیب ببیند افزود: رهبر معظم انقلاب خطاب به مسؤلین وزارت اطلاعات فرمودند که حد فاصل انقلاب با نظام سلطه که دَر آن آمریکا است باید حفظ شود.
امام‌جمعه شیراز ادامه داد: اگر ایمان، استقامت و ایستادگی باشد بی‌تردید پیروزی حاصل خواهد شد که جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی با مقاومت لبنان درس بزرگی برای جهان است همان‌ طور که پیروزی ملت ایران بر نظام ستم ‌شاهی برای مردم دنیا درس شد.
وی به فشار های استکبار برای رفتن بشار اسد و ایستادگی ایران در ماندن وی اشاره کرد و گفت: دیدیم که سرانجام مقاومت ایران در این مورد موجب شد تا تنها راه‌ حل مسأله سوریه را سیاسی اعلام کنند و بپذیرند.
امام ‌جمعه شیراز تصریح کرد: سرانجام مقاومت مسلمانان را تشکیل کمربند دولت ‌های اسلامی و درهم قرار گرفتن آن ‌ها برشمرد و ادامه داد: سرانجام ایستادگی این کشور ها پیروزی بر نظام استکبار است.
انتهای پیام/ر
برچسب ها: حفظ ، حد فاصل ، نظام ، سلطه ، ایمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار