رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: هم اکنون وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی مازندران عادی و روان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  ازساری ،جعفر محمدنژاد افزود: در حال حاضر وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی مازندران عادی و روان است و تردد در تمامی محورها جریان دارد.

وی با بیان اینکه محور کندوان ساعت 17:30 امروز یک‌طرفه می‌شود گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه 15 تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 16 مرداد ماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 16 مردادماه از مرزن‌آباد به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

رئیس پلیس‌راه مازندران ادامه داد : تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا 24 روز جمعه 15 مرداد ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی همچنان از محور هرازافزود : تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 روز جمعه 15 مردادماه امسال از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.