معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس بر لزوم حضور مسؤولان بین مردم برای شنیدن سخن و نظرات و پاسخگویی به مسائل آنان تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنکاران جوان از شیراز؛ محمدهادی پژوهش معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس با تأکید بر لزوم اقدام و عمل جدی و مؤثر در راستای خدمت به مردم گفت: باید از حرف زدن گذشت و با گوش فرا دادن به درد دل مردم، بیشتر توان خود را در عرصه عمل و کسب نتیجه به‌ کار گیریم.
پژوهش افزود: مسؤولان دور از مردم نیستند و خود جزئی از جامعه و کشور هستند و باید بکوشند تا با دوری از غفلت و کوتاهی در انجام‌ وظیفه و مسؤولیت، در راستای رفع مشکلات مردم قدم بردارند.
وی بابیان اینکه توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و فرهنگ مدنی و مدنیت و رمز موفقیت و پیشرفت در این است که تمام اجزای یک جامعه در کنار یکدیگر نقش ایفا کنند، ادامه داد: در جامعه امروزی تک‌ تک افراد در اداره امور، جایگاهی دارند که باید نقش خود را به‌ خوبی ایفا کنند و تشکیل و فعالیت احزاب و گروه‌ ها می‌تواند تأثیر بسزایی در تحقق این امر داشته باشد.
پژوهش ورود انسان‌ های کار آمد و خبره و دارای برنامه در عرصه‌ های مختلف و تشکیل حزب را یکی از عوامل مؤثر در ساماندهی امور کشور دانست و یادآور شد: نباید مسائل قومی، محله‌ای و قبیله‌ای مانع پیشرفت کشور شود بلکه حزب‌ها با وجود نظرات مختلف باید با پایبندی و متعهد بودن نسبت به رهبری، انقلاب، نظام، مردم و مملکت در کسب نتیجه واحد که همان توسعه و پیشرفت کشور است پویا باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس تصریح کرد: اگر انتقاد نباشد جامعه اصلاح‌ نشده و کاستی‌ها برطرف نمی‌شود و مسؤولان باید سعه‌ صدر داشته باشند و حضور مدیران و مسؤولان در مساجد می‌تواند بهترین راه برای ایجاد ارتباط نزدیک‌ بین آن‌ها و مردم باشد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.