شیراز؛

بر پایی همایش بزرگ تجلیل از دختران برتر در فارس

همایش تجلیل از دختران برتر با عنوان دختران آفتاب 16 مردادماه با حضور یک‌ هزار نفر به‌ مناسبت دهه کرامت در تالا حافظ شیراز برگزار می‌شود.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ پاسدار اسماعیل محبی‌پور فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز با بیان اینکه در راستای برگزاری دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه روز دختر توسط موسسه فرهنگی فجر و ناحیه بسیج خواهران سپاه ناحیه ثارالله همایش تجلیل از دختران برتر با عنوان دختران آفتاب برگزار می‌شود افزود: در این همایش از 50 نفر از دختران نخبه که در زمینه‌های فرهنگی، مذهبی و علمی در جایگاه ویژه‌ای قرار دارند تجلیل می‌شود.
محبی‌پورگفت: موسسه فرهنگی فجر سپاه ثارالله برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی خود را در راستای جذب و هدایت افراد جامعه، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر شیراز و همایش تجلیل از دختران را در دستور کار خود دارد.
وی ادامه داد: اجرای برنامه‌های مختلف شامل موسیقی ناشنوایان، موسیقی سنتی و سخنرانی شهردار شیراز و برگزاری نماز جماعت دختران در جوار مرقد حافظ از دیگر برنامه‌ها است و 100 نفر از دختران نخبه در برنامه زنده شب پارسی شبکه فارس شرکت می‌کنند.
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز تصریح کرد: در این همایش به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگارانی که در فضای رسانه‌ای با سپاه ناحیه ثارالله همکاری داشته‌اند تجلیل می‌شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.