استاندار لرستان گفت: هر مدیری که نمی‌تواند مشکلات اقتصادی صنایع و مردم را رفع کند، ماندنش در سمت مدیریتی هیچ توجیهی ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان؛ بازوند در جلسه ستاد تسهیل تولید در شهرک صنعتی شماره یک بروجرد با انتقاد از وضعیت تامین برق شهرک های صنعتی بروجرد گفت: در هر هفته یک شهرک صنعتی استان مورد بازدید قرار می‌گیرد و مشکلات واحدهای آن در جلسه ستاد تسهیل لرستان بررسی و نسبت به تعین تکلیف آن‌ها اقدام می‌شود.

سرپرست فرمانداری بروجرد نیز در این جلسه ضمن تقدیر از توجه  مهندس بازوند به امر تولید و حمایت از صنعت و اقتصاد استان، گفت: از استاندار لرستان که با حساسیت ویژه‌ای به شهرستان بروجرد توجه و حمایت خاصی دارند تقدیر می‌کنم.

کورانی فر افزود: استاندار لرستان راهکارهای حمایتی و پی گیری مجدانه ای برای راه‌اندازی مجدد زاگرس خودرو داشته‌ است.

وی در ادامه گفت: همچنین بابت دیدار با سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی بروجردی در تهران که نشان دهنده عنایت ویژه مدیریت ارشد استان به بروجرد است، تشکر می‌کنم و بدون شک این امر به حضور سرمایه گذاران بیشتر در بروجرد کمک می کند.

استاندار لرستان با بیان برخی از مشکلات شهرک صنعتی بروجرد از جمله پست برق 63 کیلو ولت، مشکلات ترافیکی و دوربرگردان ورودی به شهرک و دیگر مسائل واحدهای صنعتی، افزایش ظرفیت اشتغالزایی شهرک صنعتی بروجرد را در صورت برطرف شدن مشکلات از 700 نفر به 3000 نفر را اجرایی دانست و از مدیران دستگاههای اجرایی خواست در زمینه رونق اقتصادی و پیشبرد برنامه های شهرستان همراهی و هماهنگی لازم را داشته باشند.

لازم به ذکر است این جلسه هفته آینده برای بررسی مشکلات واحدهای دیگر و پیگیری مصوبات مجددا در بروجرد تشکیل خواهد شد.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
خلاصه یک نفر تو این مملکت حرف دل مردم رو بعد از افشا فیش های حقوقی به زبان اورد حالا تا اجرا