سازمان بسیج سازندگی کشور 700 میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد شغل در زمینه اقتصاد مقاومتی پرداخت کرده است.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛رییس سازمان بسیج سازندگی کشور در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی در لنگرود اعلام کرد : سازمان بسیج سازندگی با 700 میلیارد تومان سال گذشته 38 هزار و 756 واحد تولیدی کوچک را در کشور ایجاد کرد.

سردار نعمان غلامی افزود: با ایجاد این واحدهای صنعتی 50هزار نفر صاحب شغل شدند.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی امسال 70هزار شغل در کشور ایجاد می کند گفت: تمرکز بر صنایع تبدیلی و ایجاد قطب های صنایع تبدیلی برای مهار ضایعات محصولات کشاورزی از برنامه هایامسال بسیج سازندگی است.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت : برنامه ریزی کرده ایم امسال در گیلان حداقل هزار و 500 شغل با 27میلیارد تومان تسهیلات ایجاد کنیم.

سردار نعمان غلامی با اشاره به اینکه نان برنجی لنگرود یک محصول با کیفیت و بازارپسند است تصریح کرد: با تبلیغات ومعرفی این محصول باید واحدهای آن توسعه یابد و برای راهیابی این محصول به بازارهای کشور و جهان باید برنامه ریزی صحیحی انجام گیرد.

فرماندار لنگرود نیز در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی در لنگرود با اشاره به اینکه این شهرستان هزار و 200هکتار باغ مرکبات و 4هزار هکتار باغ چای فعال دارد افزود: این شهرستان ظرفیت مناسبی برای ایجاد صنایع تبدیلی دارد.

سیدرضا جوادپور همچنین با بیان قدمت صنعت نوغانداری و پرورش کرم ابریشم در لنگرود افزود : از توان این شهرستان می توان در تولید فرش نیز بهره برد.

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود هم در این نشست با اشاره به اینکه 50 درصد جمعیت روستاهای دیوشل و تالش محله بخش مرکزی این شهرستان به تولید نان برنجی مشغول هستند گفت:برای تجهیز کارگاه های تولید نان برنجی به این روستاها برای70 نفر بطور مستقیم و 250 نفر بطور غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

سرهنگ سید حبیب حسینی افزود: بر اساس پیش بینی ها و برنامه ریزی های انجام شده امسال برای تجهیز کارگاه های تولید نان برنجی 700میلیون تومان تسهیلات پرداخت خواهد شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: گیلان ، پرداخت ، تسهیلات ، شغل ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.