یاسوج ؛

دولت یازدهم توجه ویژه ای به مناطق محروم دارد

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم توجه ویژه ای به مناطق محروم و توسعه متوازن همه استان های کشور دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛غلامرضا تاجگردون با اشاره به بودجه عمرانی کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری افزود: این بودجه بیش از دو درصد بودجه کشور است که با توجه به جمعیت یک درصدی استان، اعتبار مناسبی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به نقش بخش خصوصی در رشد و توسعه کشور اشاره کرد و افزود: بخش خصوصی بازوی توانمند دولت در رفع معضل بیکاری است.

وی بیان کرد: فرصت های سرمایه گذاری از سوی دولت تدبیر و امید در کشور فراهم شده و هم اکنون مناطق کم برخوردار کشور روی ریل توسعه و شکوفایی قرار گرفته است.

تاجگردون ابراز داشت: معضل بیکاری در کشور با ورود سرمایه گذاران به بازار تولید و اشتغال رفع خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در تقویت و حمایت بخش خصوصی باید سیاست اقتصاد مقاومتی را پیش بگیریم.

وی تصریح کرد: سرمایه گذاری در بخش خصوصی تنها راه حل ایجاد اشتغال برای جوان جویای کار این شهرستان است.

تاجگردون با بیان اینکه بخش خصوصی در رفع معضل بیکاری نقش مهمی دارد گفت: پروژه های بخش خصوصی با سرمایه کمتر اشتغال و منافع اقتصادی بیشتری ایجاد می کنند.

تاجگردون گفت: میزان اشتغالزایی یک مجتمع تجاری خصوصی را بیش از 60 نفر اعلام کرد و گفت: این در حالی است که پترو شیمی گچساران با سرمایه گذاری بیش از 2 هزارو 500 میلیارد تومان از سال 84 تاکنون در این شهرستان در حال اجراست که پس از بهره برداری موجب اشتغالزایی 350 نفر جویای کار خواهد شد

انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.