یاسوج ؛

دریافت حقوق های نجومی شایسته مسئولان جامعه اسلامی نیست

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد گفت: دریافت حقوق های نجومی و نامتعارف به هیچ وجه شایسته مسئولان اجرایی جامعه اسلامی و پیرو اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛حجت الاسلام سید حسین سادات روز شنبه در مراسم سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) در جمع عزاداران یاسوجی افزود: باید با چاره اندیشی لازم از سوی متولیان امر روزنه های بروز اینگونه مسائل در آینده بسته شود.

وی بیان کرد: در حالی عده ای از مسئولان اجرایی کشور حقوق های نامتعارف و نجومی دریافت می کردند که برخی افراد در شرایط نامطلوب اقتصادی هستند و به دشواری زندگی روزمره خود را سپری می کنند.

سادات اظهار کرد: مسئولان اجرایی کشور نماد دین، نظام، انقلاب و جمهوری اسلامی ایران بوده و مورد اعتماد مردم هستند و عده ای از آنان که اقدام به ارتکاب چنین اقدام ناپسندی کرده اند باید شرمنده و حجالت زده باشند.

وی با تسلیت سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)، عنوان کرد: آن حضرت رئیس مذهب تشیع و شیخ الائمه (ع) است.

سادات ابراز داشت: در دوران زندگی امام جعفرصادق (ع) و پدرش امام محمدباقر (ع) زمینه، بستر و شرایط برای تبلیغ دین مبین اسلام و ترویج احکام الهی بیش از گذشته فراهم بود.

وی افزود: امام جعفرصادق (ع) با استفاده مناسب از این فرصت ارزنده توانست بیش از چهار هزار شاگرد را تربیت کرده و برای نشر احکام الهی و ترویج دین مبین اسلام اقدام های مهمی انجام دهد.

سادات گفت: امام جعفرصادق (ع) در مقابل تمامی مذهب ها، مکتب ها و فرقه های غیراسلامی زمان خود ایستادگی کرد و با تشکیل مکتب جعفری فرهنگ شیعه و سیره و سنت نبوی را روز به روز گسترش داد.

وی بیان کرد: اهل تسنن و طرفداران دیگر ادیان و مذاهب نیز امام جعفرصادق (ع) را به علم، دانش و حکمت می شناسند.

در این مراسم برنامه هایی از قبیل مداحی و مرثیه سرایی در غم سالروز شهادت ششمین امام شیعیان حضرت امام جعفرصادق (ع) اجرا شد

انتهای پیام /ف
برچسب ها: حقوق ، اسلامی ، تسنن ، مذاهب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
مسئولین بزرگوارکه برای حکومت وکشورعزیز زحمت کشیدند وچندین سال چه قبل از جنگ وچه بعد ازآن برای حفظ استقلال وتمامیت ارضی جنگیدند اینها حقوق نجومی نگیرند چه کسی بگیرد من بگیرم که کل حضور وخدمتم برای این مرز پر گوهر همش سه سال واندی است وبعد هم باتنی سرشار از سلامتی وروحیه ای به شدت شادبرگشتم منززززل بعد هم ادعا دارم چرا . . . . . .. . ..