مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از وقوع 414مورد حریق و امداد و نجات به دلیل بی احتیاطی و عدم رعایت مسائل ایمنی در شهر کرمان در تیر ماه سال جاری خبر داد.

50بار آتش برجان جنگل در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهندس علی عسکری اظهار کرد: در تیر ماه سال جاری در مجموع 173 مورد حریق در شهر کرمان اتفاق افتاد که از این تعداد 61 مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی،19مورد مربوط به وسایل نقلیه،25مورد مربوط به منازل مسکونی،50مورد مربوط به جنگل و درختان،13 مورد مراکز تجاری و 2 مورد ادارات دولتی بوده است.

وی همچنین به انجام 241مورد عملیات امداد و نجات در مدت زمان یاد شده اشاره کرد و افزود: از این تعداد 50 مورد گرفتن حیوانات خطرناک و آزار دهنده، 114 مورد گرفتن مارهای سمی و غیر سمی، 27 مورد چیدن حلقه و قفل، 21مورد امداد آسانسور، 4 مورد امداد آب، یک مورد امداد چاه ،17مورد امداد تصادفات خودرویی و مابقی آنها مربوط به سایر موارد بوده است.

عسکری تصریح کرد: در مجموع این عملیات‌ها 75 نفر نجات یافتند ،20نفر مجروح شده و 4 نفر نیز متاسفانه فوت کردند.

وی خاطرنشان کرد: در مدت زمان یاد شده تعداد 330 نفر از شهروندان آموزش‌های آتش نشانی را توسط کارشناسان سازمان فرا گرفتند و همچنین10 مورد بازدید ایمنی،5مورد دستورالعمل ایمنی و 2مورد تاییدیه ایمنی صادر شد
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار