نایب‌رییس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: شهردار کرمان برای پاسخگویی به مشکلات مردم در تمام جلسات شورا حضور دارد.

معرفی عضو علی البدل شورای شهر انجام نشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری ،  علی منصوری با اشاره به برگزاری جلسه فوق العاده اظهار داشت: براساس قانون باید در اولین جلسه‌ی شورای عمومی، عضو علی‌البدل معرفی شده و سوگند یاد کند که متأسفانه به‌دلیل عدم حضور برخی از اعضای شورا، جلسه‌ی فوق العاده به حد نصاب نرسید.

وی با بیان این‌که طی روزهای اخیر رسانه‌ها نیز به نمایندگی از مردم پی‌گیر برگزاری جلسات شورا بودند، گفت: حق مردم است که جلسات شورا به‌صورت منظم برگزار و به مشکلات شهروندان رسیدگی شود.

نایب‌رییس شورای اسلامی شهر کرمان با بیان این‌که ما به‌عنوان اعضای شورا سوگند یاد کرده‌ایم که به مردم خدمت کنیم، تأکید کرد: نباید هیچ سلیقه‌ی شخصی و گروهی را در انجام مسئولیتی که داریم مد نظر قرار دهیم.

وی با بیان این‌که نمی‌خواهیم این شائبه ایجاد شود که گروه خاصی در جلسه شرکت نکرده‌اند، گفت: شورا باید با مردم صادق باشد؛ اگرچه تاکنون همین‌گونه بوده است.

قرار بود در این جلسه شورا فخرزادگان عضو علی البدل شورا به جای مجید گیلانی عضو رد صلاحیت شده معرفی شود که به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای شورا این برنامه موکول به آینده شد.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار