مدیرکل آموزش و پرورش استان از آغاز فعالیت 76 پایگاه غنی سازی اوقات فراغت تابستانی ویژه دانش آموزان در مدارس و آموزشگاه های این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛هادی زارع پور در آیین افتتاح پایگاه های تقویت بنیه علمی گچساران افزود: این پایگاه ها در 13 شهرستان کهگیلویه و بویراحمد برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان استان ایجاد شده است.

وی بیان کرد: پایگاه های اوقات فراغت دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در دو بخش عمومی و تخصصی فعالیت خواهند کرد.

زارع پور اظهار کرد: در بخش تخصصی 16 پایگاه در زمینه ورزشی فعالیت می کنند.

وی عنوان کرد: 36 هزار دانش آموز در تمامی مناطق کهگیلویه و بویراحمد در کلاس های غنی سازی اوقات فراغت شرکت کردند.

زارع پور با بیان اینکه این پایگاه ها تا 15 شهریور امسال در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند، ابراز داشت: در این پایگاه ها رشته های مختلف اعم از علمی، قرآنی، خیاطی، رباتیک، گرافیک، خطاطی و دیگر رشته ها تدریس می شود.

وی افزود: 2 هزار و 500 دانش آموز کم بضاعت کهگیلویه و بویراحمد که تاکنون موفق به زیارت حرم امام رضا (ع) نشده اند از سوی این اداره کل به مشهد مقدس اعزام می شوند.

زارع پور گفت: 6 پایگاه تقویت بنیه علمی در راستای تقویت بنیه علمی دانش آموزان برای ادامه تحصیل و آمادگی بیشتر شرکت در کنکور سراسری در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت خود را آغاز کردند.

وی بیان کرد: از این تعداد پایگاه چهار مورد در شهرستان گچساران و 2 مورد نیز در یاسوج است.

زارع پور اظهار کرد: تقویت بنیه علمی دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد از اولویت های مهم اداره کل آموزش و پرورش استان است و با تمامی توان نیز برای رسیدن به این هدف برنامه ریزی و گام برداشته می شود.

حدود 145 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.