مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایجرود گفت: 11 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار برای اجرای عملیات عمرانی در مدارس شهرستان ایجرود اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، داود بهرامی گفت: بهسازی و مقاوم‌سازی مدارس در روستاهای «اغلبیک سفلی»، «چاپوق»، «ینگی کند سیدلر» با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اختصاص اعتبار 11 میلیارد و 700 میلیون ریال برای اجرای عملیات عمرانی در مدارس اضافه کرد: دو آموزشگاه 10 کلاسه دخترانه روستای «اینجه رهبری» و سه کلاسه خیرساز روستای «آلاچمن» تکمیل و آماده بهره‌برداری است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایجرود همچنین تصریح کرد: تکمیل پروژه پژوهش‌سرای شیخ اشراق با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون ریال نیز آغاز شده است که پیش‌بینی می‌شود برای آغاز سال تحصیلی 96 - 95 از آن بهره‌برداری شود.

بهرامی با تاکید بر اهمیت ساخت رصدخانه دانش‌آموزی خاطرنشان کرد: عملیات راه دسترسی به محل احداث رصدخانه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از دیگر طرح‌های در حال اجرا در سطح شهرستان است.

وی با اشاره به استانداردسازی سامانه‌های گرمایشی مدارس گفت: 85 درصد از مدارس به سامانه‌های گرمایشی استاندارد مجهز شده‌اند که امسال نیز 15 آموزشگاه دیگر با اعتبار بالغ بر 5 میلیارد ریال به سامانه‌های گرمایشی استاندارد تجهیز خواهد شد و در مدارس باقی‌مانده نیز از بخاری‌های تابشی استفاده می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایجرود همچنین تاکید کرد: همه پروژه‌های عمرانی یاد شده برای پروژه مهر آماده و تحویل آموزشگاه‌های شهرستان خواهند شد.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.