مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت پاکسازی ورودی‌ شهر یاسوج تاکید کرد و گفت: وجود متکدیان چهره شهر را زشت جلوه می‌دهد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛محمود باقری با بیان اینکه تعطیلات عید فطر را در پیش داریم، اظهار کرد: در سال گذشته شاهد حضور گردشگران زیادی به مرکز استان بودیم که امیدواریم نواقصات سنوات گذشته برطرف شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم آمادگی تمامی نهادها و دستگاه‌ها خدمات‌رسانی در تعطیلات عید فطر تاکید کرد و گفت: ادارات آب، برق، تلفن، اورژانس، هلال‌احمر راهداری و دیگر نهادهای مربوطه نهایت تلاش در خدمات‌دهی مطلوب به مسافران را داشته باشند.

باقری در ادامه با بیان اینکه برخی از فضاهای شهری کهگیلویه و بویراحمد فاقد منظر شهری هستند، گفت: متاسفانه عدم فضای شهری مناسب زمینه لازم برای جذب گردشگر را با مشکلاتی مواجه کرده لذا انتظار می‌رود مسؤولان مربوطه در این خصوص چاره‌اندیشی کنند.

وی وجود متکدیان در سطح شهر یاسوج را از دیگر مشکلات برای جذب گردشگر عنوان کرد و گفت: وجود متکدیان چهره شهر را زشت جلوه می‌دهد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بسیاری از متکدیان سازماندهی شده هستند که چهره شهر را نامناسب کرده است.

باقری در ادامه به وضعیت نامناسب ورودی‌های شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه تعطیلات عید فطر را در پیش رو داریم انتظار می‌رود با همت و تلاش مسؤولان و متولیان مربوطه ورودی‌ها شهر عاری از هرگونه زباله باشد.

این مسؤول تصریح کرد: بخشداران دهیاران را مکلف کنند تا نسبت به جمع‌آوری زباله‌ها اقدام و با متخلفان نیز برخورد شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه یاسوج به عنوان مرکز استان بوده و نیازمند فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری است لذا انتظار می‌رود مدیران استانی توجه ویژه‌ای به مرکز استان داشته باشند.

انتهای پیام /ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.