رئیس امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: این باشگاه در پی احیای ورزش هاکی در گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛محمد حبیبی‌نژاد با اشاره به وضعیت رشته هاکی در گچساران و نامه ارسالی به روسای هیئت هاکی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با توجه به عملکرد باشگاه نفت و گاز گچساران طی هشت سال گذشته این باشگاه به عنوان نخستین حامی هاکی باشگاهی در سطح کشور نقشی مهم در ارتقای ورزش هاکی کشور داشته است.

وی افزود: باشگاه نفت و گاز گچساران دارای بیشترین قهرمانی و نائب قهرمانی باشگاه‌های کشور بوده که این امر نشان از توجه به این ورزش و استعدادهای این رشته در گچساران دارد.

رئیس امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با تأکید بر اینکه هدف اصلی این باشگاه احیای هاکی در گچساران و تمامی استان کهگیلویه و بویراحمد است، بیان کرد: حضور مستمر و تداوم بازیکنان از دیگر نقاط کشور به تیم هندبال نفت و گاز گچساران با اهداف و مأموریت‌های این باشگاه همخوانی نداشته و به نفع آینده هاکی گچساران نیست.

حبیبی‌نژاد ادامه داد: در همین راستا در صورت تأمین بازیکن بومی مورد نیاز زمینه حضور در سطوح قهرمانی با هدف شناسایی و پیشرفت سرمایه‌های بومی فراهم می‌شود.

وی با گلایه از عدم استقبال از مدرسه هاکی نفت و گاز گچساران عنوان کرد: از رؤسای هیئت‌های هاکی استان کهگیلویه و بویراحمد درخواست معرفی بازیکنان بومی مستعد خود طی 10 روز آینده را داریم


انتهای پیام /ف

برچسب ها: باشگاه ، حامی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.