هنرمندان برای حمایت از مظلومیت فلسطین مردم را به راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به  گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در روز قدس که مناسبتی رسمی در ایران برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین است، هر ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شاهد برپایی راهپیمایی مردم ایران با حضور قشرهای مختلف جامعه هستیم. در این میان هنرمندان، ورزشکاران و سیاستمداران نیز حاضر می‌شوند تا حمایت خود را از مظلومیت مردم فلسطین اعلام کنند به همین دلیل بازیگران برای روز قدس پیام‌هایی داشتند که در ادامه میخوانید:
 
امین زندگانی
برای کل جهان دعا می‌کنم که این درگیری‌ها تمام شود و شاهد صلح و آرامش در همه جا باشیم. امیدوارم هر عاملی که باعث این تشنج می‌شود ریشه‌اش در کره خاکی و کائنات محو شود.

سپند امیر سلیمانی
با اتفاقاتی که این روزها در همه جهان رخ می‌دهد احساسم این است همه باید کاری انجام دهیم تا هر جایی که آدم‌های مظلوم کشته می‌شوند و این حرکت متوقف شود. امیدوارم شاهد این اتفاق باشیم چراکه با کشتاری که انجام می‌شود جهان خطرناک شده است.
 
علیرضا کمالی‌نژاد
حمایت از مردم مظلوم و ستم دیده در جهان نیاز است و به نظرم هر روز باید به فکر آنها باشیم. شاید حرف من شعار به نظر برسد اما امیدوارم روزی به این واقعیت برسیم و از مردم مظلوم حمایت همه جانبه شود.

شهرام لاسمی
فراموش نکنیم تمام مردم دنیا قابل احترامند و نیاز به توجه دولت و حکومت‌ها دارند، به خصوص کشورهایی که در جنگ هستند. مثل فلسطین که مردم آن کشور زیر توپ و خونپاره کشور متخاصم قرار گرفتند. واقعا بچه های این چنین کشورها چه گناهی کردند. واقعا نمیدانم کسانی که بدنبال جنگ افروزی هستند و جان هزاران انسان را می‌گیرند به خدا چه پاسخی خواهند داد؟



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.