قدردانی رئیس رسانه ملی از تلاش همکارانش در روز جهانی قدس

دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی هم‌زمان با روز جهانی قدس با حضور در پخش شبکه‌های صدا و سیما از نزدیک بر پوشش خبری و برنامه‌ای مراسم روز قدس نظارت کرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، دكتر علي عسكري، هم‌زمان با روز جهاني قدس از فعاليت هاي عوامل فني و اجرايي شبكه‌هاي مختلف خبري، تلويزيوني، راديويي و برون‌مرزي براي پوشش راه‌پيمايي روز جهاني قدس بازديد و از تلاش آنان در پوشش رسانه اي راه پيمايي اين روز قدرداني كرد.
 
 دكتر علي عسكري در اين بازديد، در تحريريه‎ها و استوديوهاي پخش اخبار شبكه خبر، خبرگزاري صدا و سيما و پخش خبر شبكه ها  حضور يافت و ضمن گفت و گو با همكاران در اين بخش‎ها بر فعاليت هاي آنان در نحوه تهيه و ارسال خبرهاي مربوط به حضور باشكوه مردم در مسيرهاي راه‌پيمايي روز جهاني قدس نظارت و نكات لازم براي انعكاس هرچه بهتر اين حضور باشكوه را يادآور شد.
 
رئيس رسانه ملي در ادامه اين بازديد همچنين به استوديوي پخش شبكه‎هاي تلويزيوني از جمله شبكه‎هاي يك، دو ، سه، پنج ، تهران  و استوديوهاي راديو هاي سراسري رفت و با مجريان و عوامل توليد ويژه برنامه هاي راهپيمايي روز قدس در فضايي صميمي به گفت و گو پرداخت.
 
شبكه هاي راديويي و تلويزيوني برون مرزي مقصد ديگر رئيس رسانه ملي در بازديد روز قدس بود. عوامل فعال در استوديوهاي پخش راديو هاي برون مرزي و شبكه هاي جهاني از جمله سحر و العالم در بازديد رئيس رسانه ملي، در فضايي صميمي از روند فعاليت هايشان به دكتر علي عسكري گزارش دادند .
 
رئيس سازمان صدا و سيما در پايان اين بازديد در پيامي از تلاش هاي خستگي ناپذير همكارانش در همه شبكه هاي سراسري، استاني و برون مرزي كه پوشش مراسم روز قدس را بر عهده داشتند قدرداني كرد.
 
متن  پيام دكتر علي عسكري بدين شرح است:
 
مديران و همكاران محترم رسانه ملي
چشمان جهان، بار ديگر مبهوت امواج خروشان و قدرتمند مسلمانان شد و در روز جهاني قدس حماسه‌‌اي ديگر از جنس حضور و اقتدار اسلام در مقابل كفر و استكبار به‌وقوع پيوست.
 
بي‌شك، ثبت و ضبط و نمايش حضور گسترده مردم در اين روز بزرگ كه به فرموده امام راحل(ره)، روز حيات اسلام است، امسال نيز همچون سال‌هاي گذشته با تلاش و تخصص متعهدانه و مجدانه همكاران گرانقدر حوزه‌هاي مختلف رسانه ملي به‌ويژه شبكه‌هاي راديويي و تلويزيوني داخلي و برون‌مرزي، خبرنگاران، تصويربرداران و مهندسان حوزه فني سازمان محقق شده است، هرچند كه شكوه عظمت حضور ملت ايران را با هيچ دوربيني نمي توان به تصوير كشيد.
 
 تلاش بي‌دريغ يكايك شما همكاران پرتلاش رسانه ملي را كه رساننده صداي حق و حقيقت و نمايش‌دهنده مظلوميت مردم فلسطين به جهانيان هستيد، ارج مي‌نهم و توفيقات روزافزون شما را در ادامه اين مسير ارزشمند از پروردگار متعال خواهانم.
 
علي عسكري / رئيس سازمان




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.