شبکه رادیویی تهران با ویژه برنامه‌های حرکت اتوبوس «صدای همدلی»، «شکر ما» و «بوستان شهر» در 30 شب از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز همراه روزه داران است.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ از دیگر ویژه برنامه‌های رادیو تهران که همراه لحظات ملکوتی ماه آسمانی هستند.

*حرکت اتوبوس صدای همدلی در 30 محله

بخش دیگری که برای این لحظات در نظر گرفته شده است، این اتوبوس در شب‌های ماه رمضان به محلات مختلف می‌رود و هر شب در یک محل مستقر می‌شود، پیش بینی شده به شهر اطراف تهران نیز سفر کنند و در کنار مردم افطاری ساده را ترویج و یک افطاری ساده بین مردم توزیع کنند.

*«شکر ما»

برنامه «شکر ما» مستند گزارشی است که هر روز از ساعت 12 و 30 دقیقه پخش می‌شود، در این برنامه شخصیت بازیگر، راوی یا گزارشگر در موقعیت‌های مکانی مختلف قرار می‌گیرد و هر روز با افرادی که قبل از ماه رمضان با آنها قرار گذاشته بود، ملاقات می‌کند. این برنامه انعکاس رفتارهای فردی و اخلاقی مردم، مرور آداب و سنن تهران در ماه مبارک رمضان که از سالهای گذشته تا به امروز به یادگار مانده است.

در برنامه «بوستان معرفت» منتخب سخنرانی‌ها علما از شخصیت‌های دینی و مذهبی تهران به مدت 30 دقیقه از ساعت 5 صبح روی آنتن می‌رود. 

*اجرا در بوستان های شهر

برنامه‌ای بعد از افطار پیش بینی شده است که برنامه سازان با حضور در بوستان‌های شهر به 5 نقطه تهران می‌روند.  

برای برنامه‌های ایام لیالی قدر، 5 شب را در نظر گرفتیم، از شب ضربت خوردن حضرت امام علی (ع) تا شب سوم به صورت زنده از محل آستان مبارک حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) روی آنتن می‌رود.    

در خصوص انعکاس حضور مردم در مراسم ویژه روز قدس و راهپیمایی این روز نیز گزارشگران رادیو تهران با استقرار در مسیرهای راهپیمایی و گفتگو با مردم، اخبار حضور پرشور و باشکوه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی را نیز منعکس می‌کنند. برای دو روز ویژه عید سعید فطر، برنامه ریزی مفصلی شده است که ضمن پوشش نماز عید سعید فطر اتوبوس صدای همدلی بین مردم خواهد بود. انعکاس جشن‌ها، مراسم و جشن شکر‌گذاری برای این عید تدارک دیده شده  است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار