شبکه رادیویی تهران با ویژه برنامه 12 ساعته «به امید دیدار» 15 شعبان از ساعت 9 تا 21 از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز همراه شنوندگان است.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، به مناسبت سالروز ولادت حضرت قائم (عج) شبکه رادیویی تهران با ویژه برنامه «به امید دیدار» همراه با 4 تیم برنامه ساز از ساعت 9 تا 21 این روز را جشن می گیرد.

"به امید دیدار" با تدارک ویژه برنامه های شاد و مفرح کاری از گروه تهران و رویدادها و اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است.

12 تن از بازیگران، خوانندگان و ورزشکاران با نام های مهدی، مهمان تلفنی این برنامه خواهند بود و از دیگر برنامه های "به امید دیدار" مسابقه صددرصد با رویکرد فرهنگی است که با شرکت 12 تن از مخاطبان رادیو تهران اجرا می شود، سوالات این مسابقه پیرامون حضرت مهدی (عج)، شخصیت و زندگینامه حضرت طراحی شده است.

یکی از بخش های جذاب این برنامه حضور گزارشگران شبکه رادیویی تهران در تالار های عروسی ؛ گلفروشی ها ؛ مراسم عقد و جشن و سرور در جای جای تهران و گفتگو با مردم است.

گفتنی است عوامل این گروه کاری  پروانه طهماسبی "تهیه کننده" و فاطمه نصرآبادی "گوینده" گروه اول ، مرضیه نقدی "تهیه کننده" و فرزین رنجبر "گوینده" گروه دوم ، اسماعیل باستانی "تهیه کننده" و ساحل کریمی "گوینده" گروه سوم ، بشیر جعفری نیا "تهیه کننده" و حافظ آهی "گوینده" گروه چهارم  از عواملی هستند که در این روز مخاطبان را از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز همراهی می کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار