برنامه‌ی «بچه‌ها بچه‌ها» عنوان برنامه‌ای با مضامین دینی و قرآنی است که جمعه‌ها به روی آنتن شبکه رادیویی تهران می‌رود.

ساناز باقری تهیه‌کننده‌ی رادیو تهران در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران، گفت: «بچه‌ها بچه‌ها» عنوان برنامه‌ای با مضامین دینی و عرفانی است، که جمعه‌ها از سلامت 10:30 به مدت 30 دقیقه به روی آنتن شبکه‌ی رادیویی تهران می‌رود.

وی ادامه داد: در برنامه‌ی «بچه‌ها بچه‌ها» سعی شده موضوعات دینی در قالب قصه‌گویی، نمایش، گزارش و گفتگو با کودکان آموزش دهیم.

باقری بیان کرد: ما با توجه به احادیث سعی در آموزش دادن معارف دینی از سنین کودکی داریم و برای اینکه مضامین دینی و قرآنی را به زبان ساده‌تر قابل فهم کودکان انتقال دهیم از المان‌های موسیقی، ترانه و ... استفاده کردیم.

وی افزود: برنامه‌ی «بچه‌ها بچه‌ها» به صورت میدانی در مدارس و با حضور بچه‌ها ضبط می‌شود و نا به امروز به استقبال خوبی از سمت مدیران و خانواده‌ها روبه‌رو شده است.

باقری با اشاره به دغدغه‌ی اصلی خود در تولید برنامه‌ی «بچه‌ها بچه‌ها» اظهار داشت: دوری کودکان از مطالب دینی و معارفی یکی از مشکلاتی است که جز اولویت‌ها و ذغذغه‌ی اصلی ذهنم بود.

وی در آخر خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان به روی نسل‌های آینده در خصوص معارف دینی بیشتر سرمایه‌گذاری کنند و از تولیدات اینگونه حمایت بیشتری شود.

گفتنی است عوامل برنامه‌ی «بچه‌ها بچه‌ها»، ساناز باقری (تهیه‌کننده)، صدیقه کیانفر (مادر بزرگ قصه‌گو)، اکرم محمدی (روایت موضوعات) و آرمان غفاریان (نقش شخصیت چنگول) هستند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار